Snurrepippen Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Vi tenker å dra til Hellas neste sommer og har i den sammenheng begynt å se litt på hvor vi skal reise. Men det er jo en jungel av tilbud! Jeg og mannen min har vært på øyhopping/interrail i Hellas tidligere, men da på en litt mer "fuktig" reiserute ;-) Er det noen av dere damer som har tips til hvor vi bør dra? Vi blir to familier med to treåringer, en 6-åring og en 7-åring.
*gruffalo* Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Vi var på Rhodos i sommer. Blue village atlantica agean park. Og det var helt FANTASTISK, og vi skal helt klart reise dit igjen en gang:) Vi reiste 21.juni, det var varmt og godt da, men ikke så varmt som senere på sommeren. Da hørte jeg folk sa at det egentlig var for varmt... Her var det aktiviteter for både barn og voksne på dagtid. På kvelden var det først underholdning for barna, før det var show for alle. Lekeplassen var rett ved siden av restauranten, så barna kunne leke her etter at de var ferdig med middagen. All inclusive, og kjempegod mat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå