2pluss1engel Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 til mannens store skuffelse blir jeg allti gravid omtrent på første forsøk.... å så han som syns den prøve- perioden er sååå gøy he he
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 27. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2009 Hehe, ja samboer gleder seg til prøvinga (Jeg har skiftet nick -HI)
*Villekulla* Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Vi prøvde 1/2 år med førstemann og 1 1/2 år med andremann
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 27. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2009 haaper at det skal gaa fortere denne gangen...tok 1 1/2 aar med forrige...derfor jeg lurer Men det skal sies at da gikk jeg paa p-sprøyte i forkant, og det er vel ikke saa bra. Naa bruker vi ingenting saa det blir spennende
Kanskje2010 Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 Uff.. er også litt spent på det der. Har brukt p-sprøyte i flere år... er snart 5 mnd siden jeg tok siste. Håååper det ikke tar altfor lang tid. Nå skal det sies at jeg har blitt gravid 2 ganger på p-piller og derfor måtte finne et annen prevensjonsmiddel... Krysser fingre for at det går kjapt for oss begge:)
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 27. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2009 høres jo ut som du tar deg lett da Det gaar nok kjempebra for oss begge!!
L<3E<3 Skrevet 27. august 2009 #11 Skrevet 27. august 2009 Nesten 3 år, Er gravid men ivf jente nå, satt på første forsøk:)
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 28. august 2009 #12 Skrevet 28. august 2009 Førstemann kom som en overraskelse, denne gang satt den på 4 pp
Cupcake! Skrevet 28. august 2009 #13 Skrevet 28. august 2009 Nr 1 prøvde vi ikke på. Nr to satt på første forsøk. Så omtrent en uke med intensiv prøving så var det gjort. Sambo skulle sikkert ønske at vi kunne prøvd litt lenger
Gjest Skrevet 28. august 2009 #15 Skrevet 28. august 2009 Under en måned. Jeg fikk mensen som vanlig en dag. Noen dager/uker etter det ble vi enige om at vi ville lage barn sammen. Den mensen som skulle ha komt igjen etter det kom aldri.. Hehe... Vi slapp å føle at vi måtte prøve egentlig.. Bare hoppa i høyet x antall ganger og så var det plutselig gjort.
Nr 3 er på vei ;) Skrevet 28. august 2009 #16 Skrevet 28. august 2009 Første var ikke planlagt.. Andre satt etter 2 mnd.. Tredje på første forsøk:)
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 28. august 2009 #17 Skrevet 28. august 2009 Første var ikke planlagt Andre fikk jeg ikke annet en den første blødningen etter p-pillene, så var jeg gravid igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå