Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Jeg skal kjøpe en liten gave til en venninne som takk for noe. Vet hun liker å strikke, så jeg tenkte å kjøpe noen nøster med fint garn, men da lurer jeg på hvor mye garn må jeg kjøpe for at det skal være nok til å strikke seg noe? Hvor mye trenger man f.eks. til en damegenser eller til en genser til en ettåring?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Jeg ville heller gitt et gavekort eller en ferdig pakke med garn og oppskrift.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Jeg ville blitt veldig glad for å få en pakke med garn. Jeg elsker å strikke:o) Man kan finne noe fint å strikke med alt fra ett garn nøste(f.eks babysokker) og oppover. Hva man vil strikke kommer ann på hvilket garn det er. Jeg ville kanskje kjøpt 4-5 nøster a 50 g om jeg skulle strikke en genser til en 1 åring.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Tusen takk for svar. Er helt sikker på at hun vil like garn i gave, men siden jeg, i motsetning til henne, ikke er noe flink til slikt aner jeg ikke hvor mye jeg burde kjøpe og jeg synes jo hun skal få nok garn til å kunne strikke seg noe fint i allefall. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå