Maligima Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Er 17+6 og dette er mitt 3.barn.. Kjenner kansje 1-3 spark om dagen,er det normalt? Alt er bra me barnet,hjertet dunker flott og alt er greit! Noen andre som bare kjenner litt bevegelse og er så langt på vei? Legen min sier sparkene vil kjennes godt om 1-2 uker men synes det virker så lenge til:) Skal på ul om 11 dager!Blir spennende
Gjest eelis+guttespire Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Babyen er jo veldig liten enda, så det er nok helt normalt ja. Kanskje det er en rolig krabat du har inni magen også? :-) Lykke til på ul!
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Det er normalt... Det er en del uker igjen til det forventes at man skal kjenne liv hver dag enda. Lykke til
veldig fødeklar Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 hei, jeg er vel kommet ca ei uke lenger enn deg og var på ul på tirsdag. Fortalte jordmor at jeg kjente lite liv og at jeg trodde morkaka kanskje lå framfor. Jordmor mente det fortsatt var tidlig å kjenne liv gjevnlig. (venter også nr 3). Ul viste at morkaka lå frampå magen min, rundt navelen, og at babyen lå litt inn mot ryggen. Det var nok årsaken til at jeg ikke kjente så mye enda, Lykke til på ul. Vi har to gutter fra før, og det ser nå ut til at vi venter ei jente! Skal på ny ul 13.oktober for å sjekke hjerte (har en gutt med hull i hjerte) og er veldig spent på om ul fortsatt vil vise jente. Tørr ikke helt tro at det virkelig er ei jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå