Januar Baby <3<3 Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 hver dag når eg våkner må eg tisse...men er såsinnykt vondt når eg tisser ... rett før eg sitter å griner på do:( ikke vondt i urinrør eller noe sånn...men vondt i magen:O Normalt?
spireliten Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Nei det skal ikke gjøre vondt å tisse. Ring legen din. Du har sikkert en urinveisinfeksjon. Lykke til
Januar Baby <3<3 Skrevet 27. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2009 jammen ... burde man ikke då kjenne det i urinrøret ? :S Eg har nett som krampe i magen når eg tisser :S
mine to små. Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Dytt, for jeg lurer også på dette. Har opplevd det selv, litt innimellom! Er forresten 21+1 jeg også. Blitt helt glemt når jeg har vært hos legen ettersom jeg ikke har det hele tiden
Januar Baby <3<3 Skrevet 27. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2009 hmmm ..... jah er lissom ikke hver måren ... men av og til er det så gale at eg faktisk sitter tårevåt å tisser :S Men får spørre legen ( om eg husker det) på neste kontroll -' Om ikke må du huske det hehe Masse lykke til videre jaffal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå