mamma&piratene Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Vi hadde ikke babycall til vår første, men nå føler vi behov for å ha det. HVilken bør vi velge? Ønsker å ha en vi kan stole på og som ikke tar inn hele nabolaget Kom gjerne m tips!
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Vi har Super Nova og er kjempefornøyd med den. Har brukt den til datteren vår i 2 år nå og den går videre til babyen i magen. Tar ikke inn andre og er til å stole på
nesten30 Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Vi har også kjøpt supernova. Likte spesielt med den at den avgir svært lite stråling til barnet. God rekkevidde har den også.
mamma&piratene Skrevet 27. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2009 Tusen takk for tips! Hvor kjøper man denne supernova, og går d an å se den på nett?
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Jeg kjøpte vår på Babyshop, men de har den på Barnas Hus også.. http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/65/barnesikring/babycall/super-nova-digital-babycall.html
mille trille Skrevet 27. august 2009 #6 Skrevet 27. august 2009 den er billigere i sverige, hvis du bor i kjøreavstand dit.
my&E *mistet vår datter* Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 SuperNova er kjempe bra, men ikke kjøp de med videoovervåking; Nova vision, de gir babyen din stråling som absolutt ikke er bra. vi kjøpte vår i sverige, og sparte ikke så mye på det. Den var ikke VELDIG mye billigere enn på Babyshop.
to tette Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 de to jeg kjenner som har superNova har begge hadd sine inne til reperasjon det første året de hadde den i bruk. Pga feil de ikke kan lastes for. Vi har Doro, husker ikke hva de heter, - lilla og hvit, to bærbare enheter og en stasjonær. Veldig fornøyd. Enkel og grei. Rimelig.
my&E *mistet vår datter* Skrevet 28. august 2009 #9 Skrevet 28. august 2009 feil kan selvfølgelig skje. Jeg kjenner fler som synes superNova er super, så det kan jo hende det var tilfeldig at akkurat superNova måtte repareres? kunne like gjerne skjedd et annet merke mener jeg? Tror nok de hadde dratt tilbake alle babyCall'ene fra superNova hvis det var en feil ved dem, og da hadde den ikke kommet så bra ut i tester heller. men jeg har også hørt om folk som er fornøyd med Doro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå