Gå til innhold

HURRA


*happy*

Anbefalte innlegg

Hei, jeg testet positivt nå i dag! Måtte ringe mannen min og fortelle det, for han jobber sent i dag. Jeg klarte ikke vente helt til kl elleve i kveld med å dele de gode nyhetene.

Jeg skulle fått mens i dag, men har følt meg gravid i snart to uker og ble ikke da det dukket opp to blå streker. Bestilte billigtester fra nettet på lørdag, men de har fortsatt ikke ankommet. Så da gikk jeg en tur på apoteket for å få bekreftet mistanken. Har ei datter fra før, født i mai 08.

Har vært kvalm i en uke allerede, kvalmen begynte først etter fem uker forrige gang. Men det har vel sammenheng med hvor sliten man er. Gratulerer til alle dere andre som er gravide med termin i mai, jeg har allerede vært inne og sett på siden, da jeg forventet å havne her selv. (Når en brekker seg opptil 10-12 ganger daglig, uten å være syk, ja da ringer det noen bjeller) Jeg var så sikker at jeg syntes det var merkelig at ikke testen slo ut. Men nå har den altså gjort det.

 

VI SNAKKES, nå er det bare å håpe på at barnet vårt finner roen der inne, og klarer seg gjennom de første tøffe ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye =)

Jeg venter på possitiv blodprøve svar. Alle tester har vist negativt svar så langt. Så nå er det bare å krysse alt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!!

 

Jeg har IKM nå, men venter noen dager med å teste. Får holde ut så lenge som mulig... Litt redd for å bli skuffet. Krysser fingrene for at jeg også blir med i mai-klubben.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Skulle hatt mens 26/8, men testet positivt både 24/8 (3+5) og 26/8 (4+0). Har også følt meg gravid i to uker allerede... Var nesten helt sikker, men testene bekreftet mistanken:) Har to barn fra før, og begge gangene hadde jeg samme følelsen som nå tidlig i svangerskapet.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...