Gå til innhold

Blooood...........

eldbjorgandrine.blogspot.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

fik tlf fra bhg nettopp.

Min datter på 3,5 hadde vert på do og tisset og bæsjet. Og hadde selv blitt oppmerksom på at det var rosa i doen.

Og pers som tørka a at det kom litt blod på papiret, men er usikker på om det var fra urinåpningen eller endetarmen..........

Hun er i fin fin form, sprang ut og lekte videre.....

Så hva gjør jeg nå da??

Hun har ikkke vert syk, er ike syk, har ikke smerter, eller hyppig vannlating, hun bæsjer normalt omtrent en gang for dag eller noe, og det er normal konsistens.......

Får litt hetta jeg, tenker mye skummelt.....

Hva tenker dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samme runde med sønnen min for 3 uker siden. Og legevakta sa at så lenge han var frisk, rask og i form så var det ganske sikkert bare en rift. Men siden min sønn var litt småsyk og slapp måtte han inn for å måle blodprosenten over 3 dager for hvis den sank var det tegn på indre blødninger... Men det var ingen fare heldigvis!

Skrevet

hmmm....... må seann litt.....

Skrevet

Flere med tanker?

Alt greit i ettermiddag, ikke blod, ike vondt alt i orden......hmmmmm

Skrevet

Friskt blod fra endetarmen tyder på blødning nederst i tarmen/rundt endetarmsåpningen, og skyldes vanligvis hemoroider eller en rift Dersom avføringen er sort kan det skyldes blødning lenger oppe i tarmen (blodet har da vært lenger i tarmen...)

sikkert ikke noe annet en en liten rift...Men skulle det gjenta seg eller hun evt får magesmerter ville jeg nok fått det sjekket av lege

Skrevet

Har hun blødd noe siden?

Hvis hun ikke har det så ville jeg sett det ann. Mest sannsynlig er den vel en rift i endetarmsåpningen etter hun bæsja. Hvis blødningen kom lengre oppe i tarmen ville blodet vært svart!

Så hvis hun ikke har ubehag når hun tisser (tenger ift urinveisinfeksjon) eller det kommer noe mer så ville jeg ikke ha gjort noe med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...