Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 jeg flyr ikke så ofte men fløy i år. Hverken jeg eller min sønn viste noen gang noe type av identitet. Dette var for en mnd siden. Er det vanlig? Jeg haddemedmeg visakortet for trodde jeg måtte vise legitimasjon, men neida. Fikk sjekke inn på flyet, levere bagasje og gå ombord uten at jeg eller min baby (11 mnd) trengte å vise noe legitimasjon? Trodde man måtte det jeg,
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 fløy dere i Norge? Fra hvor til hvor? skjedde meg også, ingen legg måtte vises fram. Mend ere måtte igjenom sikkerhetskontrollen?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Har d også opplevd det samme? hvor dro dere fra og til? Vi dro oslo-kristiansund. viste ikke legitimasjon, ikke papirer og ikke fingeravtrykk. måtte gjennom sikkerhetskontrollen da. der slapp morfar gjennom med spikkekniv i lomma (han hadde spikket samme dag og glemte at den var der, gjett om han fikk sjokk da han så den da vi landet). Syns det var veldig DÅRLIG sikkerhet der. HI
Gjest Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Trodde man måtte vise leg. Jeg fløy for en mnd siden fra stavanger til oslo og måtte vise leg.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 fløy fra krsand til oslo. Vi gikk bare igjennom sikrehetskontrollen og thats it. (vi hentet jo ut billettene fra sånne automater utenfor) viste ikke legg eller noe. Jeg kunne nesten ha vært hvem som helst jeg : O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå