Mammarama=) Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Det har komt endel skraper på ramma når jeg slår den sammen.. Er det vanlig?? Vet ikke hvordan jeg skal kunne unngå det, men er temmelig kjipt på en helt ny vogn=( Noen gode råd???
Zitro Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Løft den når du legger den sammen, ikke la den klappe sammens på bakken for det er da du skraper den. Er vanskelig å unngå, for det er en idiotisk sammenleggnings metode på den vogna, men jeg har klart å bevare mi ganske godt ved å løfte den i det jeg klapper den sammens....
Lykke X 4 Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Har hørt at det med skraper på rammen er et kjent fenomen med denne vognen. De kommer ofte når man slår den sammen.
Lykke X 4 Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Så forresten ei som hadde sydd noe stoff nede på rammen for å begrense problemet. Så veldig fint ut. Mener å ha sett det er på Teutonia s 3 galleriet på nybaktmamma.com.
Zitro Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Ikke så rart det, pga når du frigjør låsene som holder rammen stiv så klapper fronthjulet sammen og da detter jo hele understellet i bakken... er derfor man må holde den oppe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå