Gå til innhold

Når ble jentene deres "jentete" i leken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei på 18 mnd som DIGGER verktøybenker, biler, tog osv... typiske leker guttene holder på med...

Mens My Litle Pony´ene, dukkene o.l. blåser hun laaaaaang marsj oppi :-)

Når begynte deres jenter å interessere seg for jentelekene? Grunnen til at hun stort sett leker med dette er jo fordi hun har en bror på 4 år som har masse av disse lekene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å dyyyyyyyyyyyyt :-)

Skrevet

Jenta mi har alltid likt dukker, pynte seg osv osv, nå er hun 3.. begynnte vel rundt 1 års alder... Har også en storebror, men han er 6 år eldre da... Ikke engste deg, gutten min ville leke med dukker osv da han gikk i bh.... Måtte ha den med i vogna når han skulle sove osv... Det har gått over nå :-) Heldigvis :P Han er veldig guttete nå...

Skrevet

Etter hun begynte i barnehagen og så at de andre jentene var opptatt av det, hehe. Begynte da hun var 28mnd eller så, og prinsessetiltrekningen startet et sted mellom da og 3årsalderen. Først nå når hun er 4 at hun faktisk leker-leker med det og ikke bare vil "ha" det, om du skjønner.

Skrevet

Jeg og søsteren min begynte ble aldri noe særlig jentete i leken vår - til mors store fortvilelse. Ingen brødre hadde vi heller.

Skrevet

Lille har likt å pynte seg (SKULLE ha finkjolen på viss ho såg den f.eks.) frå ca 17 mnd. Ved ca 20 mnd blei plutseleg dokker interessant (etter at veninna mi fekk baby), og no to mnd etter er ho like opptatt av dokka si (som vi plutseleg måtte ut og kjøpe). Trillar rundt på den heile dagen, MÅ ha den med seg i senga osv.

Likar godt å "lage mat" på leikekjøkkenet og lage mat saman med meg på det ordentlege kjøkkenet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...