Gå til innhold

EnJente_m_EnJente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg lurer på om vi var her sammen i 2006? Da het jeg Lisa*si*mamma*venter*Vegard.

Det kan hende noen andre hadde dette nicket da, men jeg regner med at det er deg jeg kjenner igjen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det stemmer at dere hang sammen her mor til Lisa;)

hun fikk jenta si ved KS i august mener jeg det varm, men hun hadde termin i september sammen med dg (om jeg ikke husker helt feil).

så det er hun samme:)

Skrevet
:) Så koselig. Jeg har funnet to stk som var her inne samtidig som meg forrige gang.
Skrevet

er alltid morsomt å møte på de igjen:) jeg har kontakt med en hel haug av de jeg gikk gravid med sist gang. det var en av oss som laget ett eget forum, så vi har fulgt hverandre fra barna var små

Skrevet

Hei hei :) Så gøy ! Ja det er helt riktig, det er meg, før het jeg bare:

"EnJente_m_EnJente", men har forandret litt på det nå da jeg venter enda en jente hehe !

Så koselig da, hvordan er det med deg ? Gravid igjen eller ? Har nå termin 19 oktober jeg, barn i seteleie (juhuuu), men vi satser på at hun snur seg.

Når fikk du din lille da ? Jeg fikk datteren min 30 aug, men hadde ks, så jeg tilhørte septemberklubben egentlig.

Artig artig =)

Skrevet

Hei:)

Jeg fikk Vegard 5.september, hadde termin 4. Nå venter vi en gutt til 3.januar:) Vi gleder oss veldig.

Skal du føde i seteleie da? Hvis min ender opp den veien, vil jeg ta ks. Begge mine er tatt med sugekopp, så jeg tørr ikke prøve meg på en setefødsel. Satser på at han kommer rett vei.

Håper jenta di snur seg snart! Har hørt at akkupunktur kan få barnet til å snu seg.

Skrevet

Om du går inn på 3 trim, ligger det et innlegg der fra en annen om seteleie, har skrevet alt om hva som skjer og hva jeg kommer til å gjøre dersom atte. Er så langt at det er like greit at du bare leser der enn at jeg skriver det på nytt :P (litt lat)

Jeg er ikke redd seteleie faktisk, da er jeg mer redd akutt ks. Jeg hadde planlagt sist, og ønsker ikke å ta det igjen, gikk ut over ungen min. Gulsot, slapp og ikke helt klar for denne verdenen. Ammingen gikk til helvete, jeg var slapp lenge og ikke minst uselvstendig.

Jeg tenkte jeg skulle forsøke akupunktur ja, skal til modningsakupunktur 8 sep, spent på det, aldri gjort det før =/

Skrevet

Jeg fikk også modningsakupunktur da jeg gikk med Vegard. Gikk veldig greit. Det er jo ikke godt, men så lenge man slapper av skikkelig, går det veldig greit. Jeg skal få det denne gangen også, tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...