Gå til innhold

Mulig å kjenne liv i uke 14???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg kjente et dunk på siden, noe alla det jeg kjente sist jeg gikk gravid...

Sist merket jeg de berømte boblene, men de kan jeg ikke helt huske å ha kjent nå.

Men noen andre her som har kjent "dunk" i uke 14? Trodde det var litt vel tidlig, og de tarmene lever jo virkelig livet sitt inni magen, så sannelig usikker, men dunk - nei hmmmm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heysann:) eg kjente ikke noe liv i magen før uke 15, tidlig uke 16 kansje :) så helt normalt:)

Lykke til videre ;)

Skrevet

Jeg lurer også litt på dette.. Er 14+5 og kjente i dag morges noe jeg lurer på om kunne være babyen.. Kjente som deg, et lite dunk. og noe som føltes som en svak leamus på en måte..

Jeg er førstegangs, så er vel kansje for tidlig for meg å kjenne noe enda? eller?

Skrevet

Jeg kjente liv i uke 14 ja. Flergangsfødende kan kjenne det litt tidligere for vi vet mer hva vi skal kjenne etter. Men er sikkert noen førstegangsfødende som kan kjenne og. Men er lett å blande med luft rett og slett.

Skrevet

Hmmm ja da var det sikkert det, da skal jeg fortsette å kjenne godt etter her, er jo så herlig når man begynner å kjenne liv!!! :)

Skrevet

er 13+2.. å i dag synes jeg det kilte litt i magen når jeg akkurat hadde våknet.. kjentes ut som bobler ja.. hmm.. er så rart at man har ett lite liv som spreller inni seg..

Skrevet

De to siste gangene har jeg kjent liv i uke 13. Ikke i form av spark/bobler slik jeg har kjent i uke 16 og utover, men mer at noe flytter litt på seg inne i magen.

Skrevet

Jeg er 13+2 i dag og har kjent tegn fra i går..blir jo litt usikker, men kjenens veldig likt ut som det var forrige gang jeg kjente tegn til liv:o)

Skrevet

jeg er i uke 13 nå.. men vet jeg har kjent ting i halvannn uke nå.. usikker først, men vet det sikkert nå :) 4 grav. så kjenner det igjen, men ikke bobler denne gangen mer faste bev. artig..

Skrevet

Jeg er i uke 12 og kjenner liv, kjente rundt uke 11 med nr 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...