Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Jeg har hatt mensen hele veien mens jeg gikk på p-piller. Sluttet med p-piller for 2 uker siden. Fikk så mensen 1 uke etterpå. Hva betyr det? At eggløsning er igang?
-68mamma Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Behøver ikke betyr det - man har mensen selv om man ikke har eggløsning (som f.eks når man er på pilla) Eneste måten å sjekke det på er ved å ta EL-tester :-)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Jeg sluttet på p-piller for 5 måneder siden. Fikk "mensen" en uke eller to etterpå, men det var visst ikke den ordentlige mensen, for den kom 2 uker etter det igjen. Tror det første bare var en blødning i forbindelse med p-pilleslutten...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Som jeg skrev i ett annet innlegg her.. jeg fikk mensen 2 dager etter jeg sluttet på pillene, og ble gravid rett etter mensen var ferdig.. men det er vel litt forskjellig fra person til person, og avhenger vel litt på hvor lenge man har gått på p-piller? vanligvis kan det vel gå litt tid før man kan bli gravid etter piller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå