Gå til innhold

vw sharan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har det? gode\dårlige erfaringer? vi ser på en 2004 modell syvseter 1,9 diesel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har og er utrolig godt fornøyd. Setene er enkle å ta ut om en trenger til å frakte ting. Vi har bare tre seter bak i vår og da kan jeg ta vognen i bilen uten å slå den sammen. God og romslig m.a.o :-)

Skrevet

Godt dere er fornøyd=) Har så lyst på den, men har hørt endel blanede erfaringer..

Hvilken modell har dere?

Skrevet

Jeg har ikke personlig erfaring med denne modellen, men har hørt mange ganger at Sharan veldig ofte må repareres.

Skrevet

Vi har en 2004-modell, 7 seter, 1,9 diesel - og kan bare si at vi er STRÅLENDE fornøyd.

Vi hadde en 1997-modell, 7 seter, diesel, før dette.

Jeg har ikke hørt at det er noe mer reperasjoner på Sharan enn andre bilmerker. Men klart, de har vel noen "blå-mandags"-utgaver de også.

De største fordelene for vår del at vi i samme bilen kan ha en stor familiebil med 7 seter, ta enkelt ut 5 av setene for å få en stor transportbil. Vi har akkurat vært gjennom en flytteprosess fra ett hus til ett annet, og vi brukte henger kun på 2 turer. Resten fikk vi inn i bilen.

Du sitter også høyt i bilen, så jeg føler du har god oversikt over trafikkbildet. Har også gamle foreldre som synes bilen er flott, fordi du slipper å trykke deg sammen for å komme inn i bilen. Mange små personbiler så blir du sittende langt nede, og kan ha problemer med å komme opp og ned i setet. Det er også en bred bil, slik at de få gangene det er behov, så får du plass til 3 voksne i bredden i baksetene uten at de sitter oppå hverandre. Bagasjerommet er også så høyt under taket, at vi ikke har trengt å legge sammen noen av våre vogner når vi skal ha de inn og ut av bilen.

Så vi har bare gode erfaringer!

Skrevet

Vi har en 2005-modell, er veldig fornøyd! Vi var og veldig skeptiske for hadde hørt at det var mye tull med de. Sjekket dette og var visst 1999 (eller et annet årstall, husker ikke helt) serien som det var mye trøbbel med.

Skrevet

Ser og at det er 1999-modellen som er testet i euro ncap.

Skrevet

Grunnen til at de ikke har testet noen nyere biler er at de ikke har forbedret seg,at de som er produsert senere har akkurat de samme feilene og manglene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...