Gå til innhold

dere som er i uke 26-30

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er selv i uke 28 i morgen. men det jeg lurer på er hvor kjenner dere sparkene?? oppsiden eller nedsiden av navelen, begge deler???.......

Jeg fikk vite sist gang at jenta lå med hodet ned, men jeg kjenner mest nedenfor navelen likevell: ve hun kan ha snudd seg, men på det tidspunktet var det også slik. Husker at med jente nr.1 kjennte jeg mue høyt oppe, men hukser ikke når i svangerskapet det skjedde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemmte å si at jeg har foranliggende morkake denne gangen, sist gang lå den bak

Skrevet

hei.

jeg er også 28uker i morra!

kjenner mest liv under navlen, men av og til over. jeg har en følelse av at han ligger veldig lavt, fordi jeg har hele tiden kjent så mye liv veldig langt nede!

vet ikke åssen han ligger med hode!

Skrevet

Jeg kjenner også sparkene på forskjellige plasser:-) Jeg har også en foranliggende morkake.

Skrevet

jeg har også forranliggende morkake.. kjenner endel spark opp mot navlen, eller over navlen.. også kribler det mye nede ved skambeinet.. synes det varrierer fra dag til dag.. de har jo fortsatt så god plass, så jeg ser for meg at lillemor spinner rundt og rundt.. ps. deilig å endelig kjenne ordentlige spark.. kjente ingen ting før i uke 22..

Skrevet

er i uke 26, og kjener spark både helt oppe ved ribbeina, og nede i bekkenet. enten så snur han seg veldig mye, ellers så er det en liten bokser i magen :o)

Skrevet

Jeg er i uke 28 i dag.

Har også morkaka foran (anterior). Kjenner spark over alt. Mest på venstre side, men i alle høyder. Noen ganger kjenner jeg bevegelser helt nede ved hoftebenet (!).

Ved ikke hvilket leie hun ligger i nå. Lå i seteleie på UL i uke 20, men håper hun har snudd seg nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...