Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 jeg er selv i uke 28 i morgen. men det jeg lurer på er hvor kjenner dere sparkene?? oppsiden eller nedsiden av navelen, begge deler???....... Jeg fikk vite sist gang at jenta lå med hodet ned, men jeg kjenner mest nedenfor navelen likevell: ve hun kan ha snudd seg, men på det tidspunktet var det også slik. Husker at med jente nr.1 kjennte jeg mue høyt oppe, men hukser ikke når i svangerskapet det skjedde
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. august 2009 glemmte å si at jeg har foranliggende morkake denne gangen, sist gang lå den bak
strikkemor til 2... Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 hei. jeg er også 28uker i morra! kjenner mest liv under navlen, men av og til over. jeg har en følelse av at han ligger veldig lavt, fordi jeg har hele tiden kjent så mye liv veldig langt nede! vet ikke åssen han ligger med hode!
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Jeg kjenner også sparkene på forskjellige plasser:-) Jeg har også en foranliggende morkake.
vi blir 4 :o) Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 jeg har også forranliggende morkake.. kjenner endel spark opp mot navlen, eller over navlen.. også kribler det mye nede ved skambeinet.. synes det varrierer fra dag til dag.. de har jo fortsatt så god plass, så jeg ser for meg at lillemor spinner rundt og rundt.. ps. deilig å endelig kjenne ordentlige spark.. kjente ingen ting før i uke 22..
Gjest Skrevet 28. august 2009 #6 Skrevet 28. august 2009 er i uke 26, og kjener spark både helt oppe ved ribbeina, og nede i bekkenet. enten så snur han seg veldig mye, ellers så er det en liten bokser i magen )
Jordbæris Skrevet 28. august 2009 #7 Skrevet 28. august 2009 Jeg er i uke 28 i dag. Har også morkaka foran (anterior). Kjenner spark over alt. Mest på venstre side, men i alle høyder. Noen ganger kjenner jeg bevegelser helt nede ved hoftebenet (!). Ved ikke hvilket leie hun ligger i nå. Lå i seteleie på UL i uke 20, men håper hun har snudd seg nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå