Kariannekva Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Skulle hatt mensen søndag, fremdeles ikke fått den. Neg graviditetstest i dag morges, men føler meg skikkelig kvalm og uvel. Sterke menssmerter og vondt i korsryggen, men ikke tegn til mensen. Helt normal, blank utfold. Kan jeg være gravid likevel? Når testet dere pos. ?
Abracadabra Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 forrige gang var ivf, da testet jeg positivt 3 dager før ikm...(klarte ikke vente lenger!) denne gangen er det selvkomponert baby, det var jo litt overraskende siden vi ikke fikk det til sist, så jeg forventet liksom ikke noe...jeg tok til slutt en test 5 dager etter ikm, og den var positiv. (woohoo!) brukte du morgenurin? tok du mer enn den ene testen? jeg leste nettopp et annet innlegg om en som hadde fått neg med clearblue, men pos med en annen test... kanskje du skal teste igjen i morgen tidlig? håper du får resultatet du håper på - lykke til!
Kariannekva Skrevet 27. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2009 Ja, tok morgenurin men bare en test. Skal i bryllup på lørdag, så jeg kan teste igjen lørdag morgen. Tok sånn billigtest, kanskje jeg skal kjøpe en Clearblue. Hadde vært veldig gøy hvis det var en liten en der inne :-) Så gøy at dere klarte å bli gravide "helt selv" :-) Tenker dere var glade!
Abracadabra Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 den digitale til clearblue er i hvert fall ganske utvetydig. tror hun som skrøt av en anne test hadde kjøpt den på et boots-apotek, og da hadde boots'en blitt positiv (riktig) mens cb hadde vært negativ (feil). tvi tvi!!! og ja, gjett om vi var glade da! hehe. litt morsomt, for vi satt kl seks om morgenen med en stakkars gutt som var syk med høy feber, og egentlig var rimelig morgengretne begge to, og så så jeg på den positive testen og fikk jo aldeles latterkrampe...og mannen like sur, "ka e det du ler av, da??" men jeg skal si han ble fort blid, hehe... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå