Gå til innhold

Du som har begynt å få mage..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når begynte du å få det? Vises det godt? Selv er jeg noe overvektig, og det er da ikke like lett å bedømme om magen vokser eller ikke. Men mange har spurt om jeg har begynt å slanke meg bevisst... Så jeg tror ikke det vises i hvert fall;) Er 12 uker + noen dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

magen min spratt ut med en gang, og har nå blitt litt mindre. tror det må ha noe med hormonene til å begynne med å gjøre, nå har jeg vært syk i fire-fem dager, og klarer ikke spise stort, så nå går jeg ned i vekt og det ser ut som om magen forsvinner da også, jeg kommer ihvertfall inn i de vanlige buksene mine igjen, og for en drøy uke siden måtte jeg bruke mammaklær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av uke 14 kom plutselig magen =o Syntes det var ganske rart for den ble liksom så tydelig iløpet av bare en ukes tid.. hadde ikke gått opp i vekt men magen sto ut ;p Før det var den så og si helt flat.. :D Er det vanlig at magen vokser litt i "rykk og napp"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her også. Hadde stor mage som syntes ganske godt fra ca uke 9-10. Var bare å glemme å bruke olabuksene mine. Men nå er den plutselig mye mindre igjen,og buksene passer helt fint igjen. Men jeg har vært veldig oppblåst osv da,og det har gått over nå,så det kan jo være det som har gjort magen stor. Håper iværtfall det fortsatt er noe som gror og spirer der inne :) Er 12+4 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært mye oppblåst i magen (såesielt på kveldene) siden uke 5. Er nå 9+3 og er fortsatt oppblåst på kveldene. Det ser jo ut som at jeg er 7 mnd på vei, ikke 9 uker... :) Men på morgenen og formiddagen er jeg "helt vanlig" For et par dager siden la jeg merke til a det har kommet en liten kul nederst på magen. Jeg kan se den tydelig, men den synes ikke når jeg har klær på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 13+2, å den siste uken har magen "poppet" ut skikkelig.. folk begynner å legge merke til den:) Å jeg gjemmer den ikke akkurat bort heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei på deg=) jeg like langt på vei som deg 12+ noen dager, og jeg har alltid hatt mage, er ikke så overvektig men har mage. jeg merker selv ikke noe forskjell. føler ikke at jeg kan se noe spess. det er litt rart det der, fordi jeg kunne selv ønske jeg kunne "se" det. men jeg tror vi må vente en mnd til før vi ser noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 10+4. Har alltid hatt en liten mage, men da testen ble positiv var det nesten som om magen blåste ut. Føler meg veldig gravid nå ja og er jo bare 10 uker. Men gleder meg til den tiden når det ikke er tvil om at man er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe å huske på er jo at det er først rundt uke 12 at livmoren begynner å trekke seg opp av bekkenet. Så de fleste som har "mage" før denne tid er vel egentlig bare litt "oppblåste"?! Hvor mange har ikke fått ekstra luft i magen i disse tider? Tenke på at de som kaster veldig mye opp får jo også mye luft i magen.

Foruten det så er det veldig forskjellig fra kvinne til kvinne, og om det er første eller flergangsfødende.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen kom litt etterhvert, så vanskelig å si akkurat når den kom. Jeg er nå 12+2 på vei, og jeg har fått kulemage. Hadde flat mage før denne lykkelige tid. Mye oppblåst på kvelden.

Det er nok vanlig at det ikke synes så godt om man har litt ekstra "lovehandles". Men det kommer nok ila neste måned=)

 

Lykke til videre

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+4, og magen kom ganske fort. Nå som jeg har begynt å fortelle det til venner og familie, er det flere som har smilt lurt og sagt at det har de sett, men ikke våget å spørre. Den har vokst jevnt og trutt. Er andregangs og har i utganspunktet flat mage, nå har jeg en tydelig kul der. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min kom også ganske fort. Er nå 13+5 og måtte bytte til mammabukser denne uken.

 

Har også lest at det er først nå livmoren kommer ut av bekkenet, men alt som vanligvis ligger der må jo ta veien et sted. Så at det bare skal være oppblåste damer kjøper jeg ikke. Jeg orker ikke press på magen med trange klær.

 

Opplevde også at alle jeg har fortalt det til har sett det. Vi kvinner endrer litt fasong og dette tror jeg andre mødre kjenner igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...