lystpå Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 ...Viste definitivt en jente, men om det stemmer vil vel vise seg på ul den 18 sept. Flere som har prøvd?
2 små hjerter Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Jeg har prøvd, fikk jente resultat Skal på ul i morgen.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 hei jeg fikk gutte resultat men på ul sa di at det mest sansynlig var jente jeg har en utrolig guttefølese så jeg har bestillt 3d ul for å finne det ut endelig har også bestillt en intelligender til for å sjekke om den fortsatt sier gutt.
2 små hjerter Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Da har jeg vært på ul, og i magen ligger det en gutt Så Intelligender stemte ikke på meg, fikk tydelig jente resultat!
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 gjorde du det akkurat som på bruksanvisningen? det gjorde jeg men fikk gutt å ul sa di jente. Skal bli spennende i januar om ul har rett skal på 3d før det da så satser på et mer konkret svar da
2 små hjerter Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 Jeg gjorde alt riktig ja. Testen var helt gul/oransje. Og 100% sikkert at det var gutt på ul... Vil ikke anbefale å kjøpe den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå