Gå til innhold

Intelligender-resultat!


lystpå

Anbefalte innlegg

Viste definitivt jente, men om det stemmer vil vel vise seg på ultralyd den 18 september:) Gleder meg!!!

 

Flere som har prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg får min intelligender på lørdag og skal teste søndag. Spennende.

 

Lystpå; har du følelse på jente eller gutt?

 

Blir morro å se om det stemmer. Jeg har UL den 16. sept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt aug 08 +spire:

 

Vanskelig å si.... ringtesten og kinesiske kart sier jente...statistisk sett tror jeg jente. Både jeg og barnefar har så og si bare jenter i familien og slekta, så kanskje jente? Hm...men blir ikke overasket om det blir gutt heller. har vært i relativt god form i svangerskapet hittil (16 uker) Så det tyder vell på gutt..?

 

Har du noen følelse på hva det er da? Blir spennende å se om det passer med Resultatet ditt;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian-mamma :

intelligender er en test som skal vise vilket kjønn du får (82-90 prosent sikker) Fungerer på en måte med samme prinsipp som en graviditets test. Da guttebabyer vistnok skal skille ut et stoff i mors urin som jentene ikke har. De norske legene har vist godt god for den selv om den ikke har blitt lovlig i Norge...ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen lystpå.

 

Jeg har en gutt på ett år. Da jeg gikk gravid med han lå jeg rett ut de 3 første mnd. Skikkelig dårlig. Oppkast. Akkarat samme dette svangerskapet, så derfor tror jeg gutt. Jeg også har tatt ringtest og sett på kinesisk kart. Ringtesten sier gutt. Kinesisk kart sier jente. Plumbotesten sier gutt, og ei spådame sa gutt.

 

Blir spennende ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg prøvd. Den viste gutt. Samme som plumbotesten gjorde. Min magefølelse er gutt. Og 2 stk har spådd at det blir gutt.

 

Dette blir spennende.

 

UL 16.sept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...