Liten snupp + liten spire =) Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Har mye utflod, er veldig sår og av og til så sår at det blør bittelitt. Eller altså jeg ser det i trusa, noen små prikker. Også klør det litt. I dag hadde jeg litt antydning til brunaktig utflod. Ringte legen og hun mente det ikke var uvanlig. Men hvis det vedvarte skulle jeg ringe igjen! Blir litt urolig likevel! Noen som kan hjelpe?
Maligima Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Heihei Kan jo være bakteriell vaginose? Det er helt normalt å få når du er gravid,men når det begynner klø,må det behandles,ellers skal det egentlig gå over av seg selv:) Legen min ba meg spise biola youghrt eller activia HVER DAG!!evt sette en melkesyre stikkpille(som du får kjøpt på spotek) inn i skjeden før du legger deg.Er ingen farlig sykdom,er bare ph verdien som er i ubalanse når en er graivd Legen min sa også at i gamledager brukte de youhurt naturell,en finger oppi skjeden og melkesyre bakteriene skulle balanse ph verdien:) Prøv det så kansje plagene går vekk?
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 27. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2009 Takk snille du!
Mamma'n_til_bamsemumsen Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Hm.. .syns dette hørtes ut som sopp jeg.... Baktriell vaginose lukter som regel ubehagelig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå