ifie Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Nå spretter det ut unger på alle kanter, men min sitter som støpt, virker det som... Har termin på søndag (30.8 -om tre dager), så det kan jo fortsatt ta sin tid. Begynner å bli fryktelig utålmodig, da! :/
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Ja, jeg hvertfall! Hadde termin i går, så begynner å bli rimelig lei nå
litegull09 Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Jeg er også her! Termin i morgen 28. og ingen tegn på at skatten har tenkt seg ut...
Johan Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Ja da, termin 31. august. Tenkte å få august-barn jeg da, men det spørs om lille My er enig....
ifie Skrevet 27. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2009 Godt å høre at det ikke bare er jeg som fortsatt tråkker rundt Her er også planen å få august-barn (september er ikke aktuelt, nemlig ), men vi får se hva miniskatten sier...
jentebaby30august Skrevet 27. august 2009 #6 Skrevet 27. august 2009 Jeg har termin jeg og til søndag. Hadde masse kynnerer natt til i går og utover hele dagen men i natt har det vært stille. Slimproppen begynte å gå i går morges og så noe skjer hvertfall.... Fikk modningakupunktur i går så det forsterket jo kynnerene men typisk at alt har stoppet. Heldigvis så har vi babyene våre her i løpet av ca 2 uker og det er jo en stor trøst nå som vi er SUPER leie for å si det mildt!
dina02 Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 Hadde termin 21 aug, men ingenting har skjedd ennå. Skal på sykehuset i morgen og se hvor stor han begynner å bli, for han ligger i sete.Når jeg fikk første mann, kom hun ut dagen før termin, så merker jeg begynner å bli bra utålmodig.
mama09 Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 Jepp, hadde termin på mandag 24 aug... så er 3 dager over så langy. Og var hos legen i dag. Han mente at hodet fortsatt kan synke litt lengre ned i bekkenet så han trodde ikke det ble fødsel i dag ihvertfall men at det kan forandre seg fort.. rart, for jeg har hatt sånn nedpress siste dagene at jeg har følt at babyen nesten har vært på vei ut.... men jeg har fortsatt optimismen på topp!
Virvelvind* Skrevet 27. august 2009 #9 Skrevet 27. august 2009 Jepp! Hadde termin 25.08, men ser ikke ut til at lillegutt har noe hastverk med å komme ut. Håper veldig på augustbarn, men nå mistenker jeg septemberbarn... DA blir jeg lei... Foreløpig er jeg bare utålmodig og gleder meg veldig til å hilse på han. Men, ingen sterke tegn til at han vil ut med det første, så er vel bare å smøre seg med tålmodighet...
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 27. august 2009 #10 Skrevet 27. august 2009 Ja, usj. Er kjedelig dette her, men vi får bare håpe at vi alle sammen snart er i mål. Hva gjør dere for å korte ventetiden da? Er jo temmelig begrenset hva man kan gjøre med så stor mage...
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 27. august 2009 #11 Skrevet 27. august 2009 Jaaa.... Utålmodigheten selv, det er meg!
puttelutten <3M&M<3 Skrevet 27. august 2009 #12 Skrevet 27. august 2009 *rekker opp hånden* - er her enda jeg også. Termin på lørdag 29. er så utålmodig at jeg ikke vet hvor jeg skal snu meg!! VIL ha augustbaby Vi får alle sende hverandre gode tanker og håpe på fødsel i nær framtid!!
Mamman til Vilja Skrevet 27. august 2009 #13 Skrevet 27. august 2009 Har termin den 31. og her er det noen smårier på gang (i natt og nå i formiddag), men stoppet for en time siden. Også masse slim da. Noen som vet hvor lenge jeg må vente da? (Ikke nøyaktig, selvfølgelig, men sånn circa ;-))
I+B Skrevet 27. august 2009 #14 Skrevet 27. august 2009 Jepp.. Hadde termin 22.aug, men junior trives tydeligvis veldig godt der han/hun er nå. Skal på sykehuset i mrg på vurdering dersom ingenting skjer i løpet av kvelden/natta. Var hos jordmor både i går og i dag pga litt høyt blodtrykk + protein i urin. Hun undersøkte meg i dag, og jeg var moden + ca 1 cm åpning. Fikk henne til å røske litt ekstra oppi der i håp om at det kan sette i gang noe, noe hun trodde var fullt mulig kom til å skje siden det var såpass modent. Så nå sitter jeg her og venter og hååper på at jeg snart skal kjenne noe...
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 27. august 2009 #15 Skrevet 27. august 2009 Hvor "langt" har dere kommet da? Slimproppen min har gått, hatt kynnere og maserier i 2-3 uker, slimer, mensvondt i ryggen nesten konstant.
I+B Skrevet 27. august 2009 #16 Skrevet 27. august 2009 Jeg har ikke sett noe til noen slimpropp enda, men det behøvde ikke ha noe å si sa jordmor. Hos noen går ikke den før man er i fødsel. Ellers har jeg hatt en del murringer og kynnere i det siste, samt en del nedpress. Er litt "redd" for om jeg blir igangsatt i mrg pga blodtrykket, håper jo på at det skal starte av seg selv! Men samtidig begynner jeg å bli temmelig lei nå også, og gleder meg bare på å få det overstått..
ifie Skrevet 27. august 2009 Forfatter #17 Skrevet 27. august 2009 Det er jo kjempemange av oss Ikke mye antydning til at noe skal skje med det første her. Kynnerne ahr tatt seg litt opp, men ikke noe å rope hurra over. Ingen tegningsblødninger eller slimpropper eller noe :/ Men miniskatten er fryktelig aktiv, så han har det tydeligvis som plommen i egget, og DET er jo bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå