koala Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Føler meg som en dromedar, har en diger kul midt på kroppen og samler vann som om jeg skulle ut på langtur i Sahara. På veiing i går hadde jeg gått opp 2,4kg på en uke og fra i går til i dag var det 0,5kg til! Verker i hender og føtter og kjennes ut som om magen skal sprekke hvert øyeblikk. Sover maks 5 timer hver natt og tross formiddagshvil er jeg konstant trøtt. Er vel bare slik det er på slutten. Har aldri opplevd å være lei av graviditeten men nå begynner jeg å tære på kreftene kjenner jeg, håper jeg kan få litt mer overskudd før gullet kommer. Er i 40. uke og har termin til tirsdag 1.sept.
Kongeørna Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Opp med hodet, du er jo straks i mål! Alle disse plagene forsvinner jo heldigvis temmelig kjapt etter fødselen for de fleste av oss. Det er lov å hvile alt man får til i løpet av dagen, da. Sleng beina på bordet og slapp av så ofte du får til.
Nangiliama Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Hahahaha.. Ler ikke av plagene dine, men det var fantastisk godt skrevet/beskrevet! Kjempebra! Lykke til videre - nå er det uansett snart over!
Kari Trestakk Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Da er vi to! Jeg har også termin 1. sept., og har begynt å samle veldig mye vann i kroppen. Vekta varierer jo litt fra dag til dag, men jeg blir litt skremt når vekta viser 1 kg mer i dag enn i går. Jeg kjenner ikke lenger igjen føttene mine, og gifteringen klarte jeg med nød og neppe å lirke av for et par uker siden. Har smerter i hendene og føttene pga alt vannet, og fingrene dovner bort stadig vekk. Jeg sover også dårlig om natta, og må stadig opp for å tisse og ta noe mot halsbrann. Huff! Kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å få dette overstått! Men uansett er det ikke lenge igjen nå, så vi dromedarer får fatte mot og håpe at ørkenvandringen blir belønnet med at vi når fødsels-"oasen" ganske snart. Men vær obs på luftspeilinger! Forrige gang jeg var på ørkenvandring måtte jeg gå 12 dager over termin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå