Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Han er nå 1 1/2 år. Men bruker litt grøt innimellom. Blir kjedelig med bare brød synes jeg. Tror han eldste spiste grøt til han var 2 år. Er vel mye vitaminer som er bra der. Andre tips til mat.
Zitro Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Hun kutta det ut elegant selv i en alder av 8MND!! Så hun var tidlig... da kutta hun ut egentlig alt av mat og levde på mme fram til 1 år da før hun så vidt begynte å spise igjen. Kom jeg med grøt da kasta hun bollen veggemellom :-)
mamman til to gutter Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Vi ga babygrøt på kvelden til han var ca2år. Etter det har han fått havregrøt hvis han har spurt etter grøt.
FanteGuri Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Jenta vår har ikke spist babygrøt siden fyllte 2 år nå, og det er 3 mnd siden.. Nå får hun vanlig havregrøt i barnehagen, hjemme spiser vi ikke så mye grøt. Går mye i brødskive med smøreost og leverpostei, samt prim av og til. Ellers har hun begynt å fatte stor interesse for frokostblandingen som jeg spiser, nemlig fitness med fullkorn eller morgenmusli, noen ganger spiser hun en liten porsjon, eller hun får litt kornblanding i yoghurten.
Gjest mphs Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Første sluttet helt da hun var 14 mnd og andre da hun var 13 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå