MammanTilEmma❤ Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 har 5 dager igjen til termin idag, har de siste dagene hatt mye tak i mage å rygg.. hadde det i hele natt, først for et par timer siden det ga seg.. kommer ganske regelmessig også. er førstegangs så vet ikke hva jeg skal kjenne etter.. er det rier jeg har eller ikke liksom? Isåfall hvorfor gir de seg? er sinsykt lei av falske forhåpnbinger vær gang det der sjer;/ er klar å lei å vil ha jenta mi NÅ:-)
Bare blåbær Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Er førstegangs jeg også, så er ingen ekspert. Men kan det ikke være sånne "maserier" du har da? Jeg har hørt om flere og vet av noen som sier de hadde maserier før fødselen. Altså sånne rier som det ikke blir noe av dager til uker før fødselen virkelig starter. Håper fødselen starter strax hos deg. Lykke til:)
Gjest Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Det kan være modning som skjer. Jeg har hatt det slik et par uker av og på nå, og har hvertfall blitt moden og begynt å få åpning. Det er min tredje baby, og husker jeg hadde noe av det samme med førstemann, men da varte det ikke et par uker av og på, men begynte to til tre døgn før gutten min var ute... Så kanskje kroppen din gjør seg klar til fødsel?? Lykke til, håper noe skjer snart
MammanTilEmma❤ Skrevet 27. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2009 har hatt modning smerter siden uke 35 så kan ikke være det, for dette føles annderledes. får høre litt med legen min på kontroll idag:-) er ikke akkurat godt å ligg meg smerter i 7 timer.,. som jeg gjorde i natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå