Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Jeg fødte for ca 2 uker siden og var heldig, trengte bare sy ett sting. Men nå de siste dagene har jeg en følelse av at det drar og er veldig ømt på en annen måte. Har ikke sett at tråden har blitt løst opp ennå, men det kan den jo ha blitt uten at jeg har registrert den. Hva er deres erfaring, håper jeg blir helt bra igjen der nede...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 DET BLIR BRA. Herregud du har bare sydd et pyntesting. Damer med rupturer både oppetter og baketter blir også bra. Merker jeg ble ørlite hissig av at du bekymrer deg når du har kommet fra det med så få mèn. 2 uker er ingenting. Mange kan ikke sitte på 4 uker. ta det med ro. Man skal merke at man har født og har sydd. Dersom det blir gult verk, derimot. Da kan du kontakte lege.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Du kan jo sjekke om tråden er blirr borte? For det skal den jo bli etter ca to uker ( hvis ikke jeg husker helt feil). Også vil det jo være ømt en liten stund, ikke bare fordi du har blirr sydd, men fordi du har født. Jeg sydde godt over ti sting og jeg har ingen plager nå 6 mnd etter fødselen.. Tipper jeg var normal igjen etter sikkert 1,5 mnd. Da var det ingen mer blødning, og jeg kunne ha sex som normalt igjen =) Det går seg nok til skal du se
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Jeg sier at jeg har vært heldig. Jeg bare lurer fordi jeg kjenner det. Det må vel være lov å spørre selv om man er heldigere enn de fleste
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Ei venninne av meg revna på langs og på tvers, fra øverst til nederst.. legene fikset henne SÅ bra, fikk til og med ny jomfruhinne... Sexlivet deres er bedre enn noen gang!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #6 Skrevet 27. august 2009 At det er sårt og ømt er normalt. Om du får skikkelige smerter må det sjekkes.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 er litt øm ennå på et lite punkt, sydde ganske mye da. Nå er det gått seks uker etter fødsel, så det er vel sikkert helt normalt at det ikke er helt bra etter bare 2 uker. Ble kvitt noen sting etter bare en liten uke, men skulle vel sikkert ikke det, så måtte sitte med rumpa litt i grønnsåpe etterpå. Så tror ikke du trenger å uroe deg! :-)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 Jeg vi bare si at selv om man bare har fått sydd littegranne så kan det være at man har blitt sydd for stramt eller noe. Det var tilfelle med meg. Ser ikke ut nedentil nå på grunn av det. Jeg gikk ikke til lege fordi jeg trodde alt var sånn som det skulle, og at det skulle være så vondt når det grodde. Nå viser det seg at jeg hadde hovnet kraftig opp og såret grodde sent pga for stramme sting som kuttet blodtilførselen. Hvis man føler at noe er galt, så synes jeg man skal ta kontakt med lege. Bedre å bli undersøkt en gang for mye enn en for lite...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #9 Skrevet 27. august 2009 Hva skulle poenget med ny jomfruhinne være??? Det blir jo bare vondt igjen når den rives bort ved første penetrering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå