Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å ligge i dobbeldyne....
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Ikke? Måtte kjøpe dobbeldyne, for vi stakk av med teppene til hverandre på natta, men nå er vi varmt og god hele natta:)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Ikke jeg heller. Med dobbeldyne har man jo ingen steder å søke tilflukt når gubben slipper en fjert.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Elsker dobbeldyna mi.. Men det er kun jeg som bruker den, og om natten kommer 2 stk barn krypende under!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Og det følte du bare du måtte fortelle oss idag:)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #6 Skrevet 27. august 2009 jeg og sambo har vært ilag i snart 10 år, vært samboere nesten like lenge, og alltid hatt dobbeltdyne. av den enkle grunn av at vi ligger inntil hverandre stort sett hele natta gjennom. enten holder jeg rundt han eller så holder han rundt meg.... og når man da ligger inntil hverandre så mye som vi gjør, blir det mye krøll med hver sin dyne... heldigvis er vi alle forskjellig og liker forskjellige ting, ellers tror jeg verden ville vært et kjedelig sted....
-68mamma Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 Samme her - vi går på 9.året og vi har også alltid brukt dobbeltdyne - veldig koselig !
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 vi skaffet oss dobbeldyne ganske kjapt og.. Pga vi ligger inntil hverandre hele tiden,og da brukte vi bare den ene dynen likevel,og da var det best for oss å ha dobbeldyne. Aldri angret på det:)
Pysa Skrevet 27. august 2009 #9 Skrevet 27. august 2009 Man må jo ha TO dobbeldyner - en til hver! :-)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #10 Skrevet 27. august 2009 Det er faktisk ikke alle som kan bruke dobbelt dyne sammen. Jeg elsker dobbeltdyna mi, men nå må jeg ha den alene. Med eksen min var det aldri noe problem for begge lå veldig rolige om natta og vi pakket oss inn i den om kvelden og våknet på nesten samme måte dagen etter. Men med han jeg er sammen med nå så er det håpløst for han er såååå urolig om natta. Fungerer bare ikke å sove i dobbeltdyne med han.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #11 Skrevet 27. august 2009 Vi ligger under samme dyna enten vi har dobbel eller enkeldyne. Med dobbeldyne kan vi også ligge med litt avstand uten at den ene blir fri for dyne. Jeg er så glad for at både jeg og mannen liker å ligge sånn. Litt varmt på sommeren, men så herlig på vinteren...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #12 Skrevet 27. august 2009 Nei, det kunne vi aldri hatt. Hug and roll!! Har vært sammen med sambo i ti år, men jeg vil ha muligheten til å ligge for meg selv på natta. Dobbeldyne må bli varmt, luftlomme og prompelukt....
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 27. august 2009 #14 Skrevet 27. august 2009 Vi hadde dobbeldyne en stund, hver eneste morgen våknet vi av at han lå og hutret og frøs på den ene delen av senga mens jeg lå innpakket som en mumie uten mulighet til å bevege meg på den andre delen. Håpløst prosjekt.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. august 2009 #15 Skrevet 27. august 2009 Beste som finnes, hater når vi sover på hotell og får hver vår dyne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå