Fru Frø Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Hei, Er det noen andre som er støl i korsryggen? Er bare 6 uker på vei (men har en veldig oppblåst mage). Har hatt vondt i ryggen i flere dager.. Jammen er det mye å bekymre seg for.
Zelda75 Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Hei, er i uke 10 og har begynnt å kjenne litt ,urring i korsryggen om kvelden. Tror det er fordi jeg sitter på kontoret hele dagen og ikke er så flink til å sitte riktig. Mye og bekymre seg for men flest gleder=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå