Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Jeg har verdens beste samboer, men det er klart at den helt store forelskelsen jo er borte. I dag elsker vi hverandre på et helt annet plan, og det er ingen tvil om at det er HAN jeg vil bli gammel sammen med. Men, så er det jo enkelte netter hvor man har ganske så livaktige drømmer. I natt drømte jeg at jeg var ufattelig forelsket i en fyr (som av alle ting så ut som han Moland i Kongo.dramaet) Det var så intenst. Jeg visste han var fascinert av meg også, og det var bare et spørsmål om tid før det ville ende med et kyss. Det var altså denne mest eksplosive delen av et forhold - rett før det første kysset. Når man så våkner blir man jo litt fortumlet.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 hehe, jeg også drømte noe lignende her om dagen. Men her var jeg utro da, og det fungerte jo helt fint! hehe.. Husker jeg liksom tenkte i drømmen at det var jo ikke noe stress å være utro så lenge ikke samoern merka noe! Herregud, jeg hadde jo aldri greid å være utro sånn egentlig dA:p Drømmer er en merkelig ting ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå