Gå til innhold

Hvor mange her tjener mer enn mann/samboer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange barn har dere og hvor gamle var dere da dere fikk barna?

Lurer litt på om det er mulig for kvinner med barn å hevde seg i "lønnskampen".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tjent mer enn mannen min om jeg jobbet full stilling. Jeg var 20 når jeg fikk første, mannen var 23. Han har fagbrev, jeg har bachelor.

Skrevet

Jeg tjener ikke noe akkurat nå, men når jeg er ferdig med studiene mine kommer jeg til å tjene mye mere enn ham. Men det er jo pga. han at jeg faktisk kommer til å kunne gå ut i jobb seinere med en veldig god lønn (kommer jo litt ann på hvor jeg vil jobbe da). Så jeg trur absolutt kvinner med barn kan hevde seg i lønnskampen, men jeg trur også det er mange yrkesgrupper som kanskje er mere utsatt enn andre.

Vi har bare et barn så langt, jeg var 22 og han 29 når vi fikk henne.

Og jeg må innrømme at jeg lurer litt på hvordan det vil gå med et barn til når det gjelder jobb.Jeg vet i hvertfall at etter endt studie vil jeg alltid ha en mulighet til å få en godt betalt jobb selv om kanskje småbarnstiden er krevende og jobben må legges litt til sides.

Skrevet

Jeg tjener mere enn mannen i teorien. Dvs grunnlønnsmessig.

Men nå er jeg i perm, og har ingen mulighet til å tjene ekstra, mens han har mulighet til å jobbe overtid, og derfor tjener han i praksis mere enn meg da.

Vi er begge rundt 30 år, har nr to på vei, startet med barn da vi var 27 år, og begge har utdannelse og gode jobber.

Skrevet

Vi har 3 barn og er 30-årene. Meg 10:40

Skrevet

Jeg tjener mer enn han, da jeg har høyere utdannelse. Han har jo imidlertid vært i jobb my lengre da, siden jeg brukte 6 år etter vgs til å studere. Jeg er 25, han er 29 og vi venter vårt første barn rundt årsskiftet....

Skrevet

Hvor mye har man betalt i en "god jobb"?

Skrevet

Jeg tjener mest. Har 8 barn og var 21 da jeg fikk førstemann.

Skrevet

Jeg tjener mest. Vi har to barn, fikk førstemann da jeg var 31 og han 38.

Begge har høyskoleutdannelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...