*Villekulla* Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Har tatt planlagt ks en gang før og ønsker det også denne gangen. Må jeg gjennom samme papirmølle og alle disse samtalene med jordmor og leger denne gangen også tro? Noen som vet?
chickenlucy Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Kanskje prøve naturlig som vanlig kvinner? Høres ikke så trygt ut å ta keisersnitt så mange ganger...
*Villekulla* Skrevet 27. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2009 Det er helt trygt å ta ks to ganger. Og hva vet du egentlig om grunnen til at jeg må få utført ks? Så du synes ikke jeg er en vanlig kvinne fordi jeg må ta ks? Takk for den!
snuffe Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Om du skal ha det på såkalt ikke-medisinsk indikasjon (skjønt jeg synes det er en uting å påstå at f.eks angst ikke er et medisinsk fenomen), så må du nok søke for hver gang, ja. Men ikke nødvendigvis ha like mange samtaler før det innvilges. Om du skal henvises fra fastlege kan du be om at han/hun skriver i henvisningen at du gjerne vil komme rett til legesamtale på sykehuset, jordmødrene kan jo uansett ikke ta beslutninger. Og bry deg nå for all del ikke om slike nek som svarer nummer én her. "Vanlige kvinner"? Meg opp i rævva. Lykke til! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå