Gå til innhold

hvor mange hadde hard mage etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tok maange mnd. Jeg fikk ikke vært ordentlig på do før over tre tre og en halv uke etter ungene kom. Fy f.. så vondt det var. Jeg drakk vel to flasker med lactulose, spiste masse frukt& fiber, utallige sviskeposer, drakk masse vann, duphalac++

Skrevet

Går gradivs over, men det var først etter 6 md at jeg følte det ble normalt. Hvis du ikke ammer blir det bra tidligere.

Skrevet

Det gikk laaaaaaang tid :(

Ikkeno å anbefale nei ;)

Tror som 10:25 sier at amming ikke hjelper. Amming suger jo fuktigheten utav kroppen og også utav avføringen. Fuktighet gjør jo avføringen mykere og lettere å få ut.

Og jeg tuller ikke når jeg sier at de få gangene jeg fikk "det til" etter laaaaaaang tid på do så fikk jeg ikke skylt ned. Så masse som hadde hopet seg opp.

Gruer meg til neste barsel :(

Skrevet

forsatt velllldiii hard i maven,helt grusamt...... 2 mdr siden fødsel nå....

Skrevet

Jeg var ikke på do på en uke etter fødsel, men etter det var jeg helt fin. Anbefaler alle å kutte ned på kumelkinntaket, drikke veldig mye vann og spise frukt og grønt. Når man ammer så trenger man mer vann, og jeg tror mange ikke drikker så mye som de bør gjøre, og når man spiser fiber og riktig mat uten å drikke nok så blir man forstoppet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...