Knotten & lille persille Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Jeg skal på tur med lille persille idag midt i "grøttiden", har vurdert å forskyve måltidet, men er litt av en rutinefreak så har ikke så lyst til det:) Lurer på om jeg kan lage ferdig grøten på et avent-beger (sånn for morsmelk) og varme den opp etterpå?
MintCondition Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Hadde heller tatt med pulver og lunka vann jeg, og blandet grøten. Den blir bare tynn suppe om den får stå en stund..
Zitro Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Nei, det får en grusom konsistens. Litt sånn limaktig :-) Og det blir baktereir fort pga det er mme-pulver i grøt. Ta heller med bare pulver og varmt vann på termos. Eller bare ta med pulver og få blandet det i kaldt vann og sett i micro hvis du er på et slikt sted...
mamman til to gutter Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Hvis du har en termos er det mye bedre å ha med en termos med varmtvann også en boks med pulver sånn at du blander det rett før du skal servere det.
MintCondition Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 ..blandet grøten der du er, skulle det stå.
Knotten & lille persille Skrevet 27. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2009 Takk for svar, det var kjempelurt med termos. At ikke jeg kom på det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå