Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg bor 13 mil fra nærmeste mammaklær-butikk, som er en ganske stusselig H&M, lurer jeg på om jeg skal handle en ladning til på nett. Buksa jeg kjøpte før i sommer begynner å bli trang, og jeg trenger tights/leggings og kanskje en pen kjole/topp til vi skal i selskap. Men det må være RIMELIG og KJAPP LEVERING. Har jo bare seks uker igjen, så jeg gidder ikke å sitte og vente 2-3 uker på levering fra ellos.

Noen tips? Har sjekket H&M på nett (dårlig utvalg) og lookatmom.no.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva slags andre butikker du har i nærheten.Men har du bare 6 uker igjen er det jo dumt å kjøpe klær du ikke får brukt før du er gravid neste gang.Kjøp heller et par thigtser og noen lange topper som er en str større en du vanligvis bruker.Da får du brukt klærne nå og seinere.Det har jeg gjordt,og må si det er mye mer behagelig å gå i thigts enn mammabukser med strikk langt over magen.

Skrevet

Jeg har samme problem, men bestilte vanlige klær fra H&M katalog, som jeg kan bruke etter fødsel også. Vide tunikar, strømpebukser, tights. Moten er jo med oss for tiden :) Fikk klærne igår, 2 uker etter at jeg bestilte. Men hvis du trenger det nå, så vet jeg ikke. Er ikke akkurat topp utvalg som du sier, og mange av mammaklærne man kan kjøpe på nettet synes jeg koster flesk. Så skulle gjerne hatt noen tips jeg også :)

Skrevet

Har du noen butikker som selger klær til store kvinner i nærheten da? Vi har et heller dårlig utvalg i mammaklær der jeg bor, men jeg har funnet masse flotte og behagelige klær i stor-dame-butikker?

Skrevet

www.nelly.com !!! Slipper toll hvis du handler for mere enn 200 kr (de betaler) og sender med en gang:-) Så sant de har det på lager da, men det ser du jo. Kommer tilogmed rett i postkassa (hvis du ikke handler veeldig mye da) siden de sender i pose og ikke eske. Kan velge om du vil betale med kort eller få regningen med leveringen, 30 dagers betalingfrist. Har bestilt 2 ganger og er superfornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...