JuniGutt06+OktoberJente08 Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Bli med å samle inn informasjon om norske barnehager og bruk av tøybleier! Dette kan bli en ressurs for tøybleieforeldre som skal søke barnehageplass: http://folk.ntnu.no/christja/barnehager/
polarn & pyrene Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 kjempe fint. Har nå registrert min barnehage der.
en liten en Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 har lagt til våre, men skjønner ærlig talt ikke problemet. vesla har gått i 3 ulike barnehager pga flytting, og jeg har aldri tenkt over at det kan være noe problem med tøybleier. så jeg har ikke engang spurt, jeg har bare opplyst om at vi bruker tøybleier, og at de skal legges i en pose så jeg kan ta med hjem og vaske dem.
JuniGutt06+OktoberJente08 Skrevet 13. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2009 "har lagt til våre, men skjønner ærlig talt ikke problemet." Nei, kanskje det ikke er noe problem. En gevinst ved dette registeret er jo nettopp at man ser at de aller fleste barnehager godtar tøybleier, at det ikke er noe problem. Det vil kanskje gjøre det lettere for de foreldrene som faktisk føler seg usikre på hvordan barnehagen vil stille seg til tøy.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Problemet er for eksempel på turer. Før tur skifter man jo på barna men om de har bæsja på tur så er har man jo med seg ett par ekstra vanlige bleier til krisetilfelle men det blir mye å bære på om alle barna skal ha med noe ekstra hele tiden.
Erisa* Skrevet 24. september 2009 #8 Skrevet 24. september 2009 Det tur-problemet løser vi med å ha noen papirbleier liggende i reserve i barnehagen. Uproblematisk, spør du meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå