madammen med tulla og fødeklar Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Syntes jeg fortjener en gratulasjon!! har gått i 39 uker i dag! Nå er prinsessen min uansett ikke langt unna. Syntes vi alle skal gi oss selv en applaus for at vi er så flinke og tålmodig! hihi Men og huske hvor heldig vi er som har muligheten til å oppleve noe så fantastisk som å bære frem et barn. HURRA FOR ALLE OSS OG DE FLOTTE ENGLENE I MAGENE VÅRE! Lykke til med fødslene alle sammen!
Johan Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Å, du har så rett! Vi må være litt stolte av oss selv nå:-) Jeg tar meg i å bare være lei og litt gretten, men bør jo egentlig være stolt og fornøyd med å snart være i havn (39+5 her...). Hurra for oss og de små i magene våre!
Minnie_Moon Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 39+0 i dag! Synes tiden har flydd, og gleder meg virkelig til å få møte hun som har ligget inni magen så lenge... Kjenner meg littegranne utålmodig nå, men jeg er ikke lei. Er mest bare spent!
ifie Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Ja, det har du helt rett i! Vi fortjener gratulasjoner selv før vi har født! Tror jeg er mest utålmodig fordi jeg har en skatt fra før som venter og venter og aldri får treffe lillebroren sin, men "alle" rundt han får baby... MEN nå er det ikke lenge igjen uansett når han kommer! Gratulerer alle flinke gravide damer! Hurra for oss og lykke til!
venter barn nr 6 okt fødeklar Skrevet 27. august 2009 #6 Skrevet 27. august 2009 Gratulerer alle sammen for en vel uført jobb så langt . å lykke til videre snart i mål nå damer .
nesten30 Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 Ja, gratulerer til oss alle:) Er 38+4 i dag:) Er utrolig rart å tenke på at vårt lille vidunder snart skal komme til verden og snu livet vårt opp ned:) En herlig og litt skremmende tanke. Gleder oss kjempemasse:)
puttelutten <3M&M<3 Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 Hipp hipp hurra Er 40+0 i dag( - kan ikke det stemme med termin på lørdag?) Uansett ikke lenge til vi får treffe gullene våre! *gledeseg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå