Gå til innhold

Noen ivf v/St.Olavs /eller andre steder)????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk vite forrige onsdag at vi får prøverørsbehandling.har vært en lang prosess på 3 mnd hvor fødselsleger og en hel haug med fagfolk har vurdert meg.Pga at jeg hadde HELLP syndrom sist svangerskap var det ingen automatikk i at jeg fikk ivf pga faren for gjentakelse...nok om det.Hun dama sa jeg ville motta et brev fra sykehuset også måtte jeg ringe inn mensen min.IDAG har jeg fått mensen men brevet har enda ikke kommet....hva inneholder dette brevet og er det av vesentlig betydning????Kan jeg likevel ringe inn mensen idag og evt tilby meg å komme nedom sykehuset å hente brevet tror dere....eller må jeg vente en hel mnd til....

Håper på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen der ute??????

Lite aktivitet her da;)

Skrevet

Hei Kaffeplante! :))

Ja, var litt lite aktivitet her :) Ring inn mens på tlf 72 57 47 23, så finner de i hvert fall tidspunkt for første UL og forventet uke for å gjennomføre forsøket.

Lykke til da, håper at det klaffer på første :)

Skrevet

har nå ringt...måtte vente til jeg fikk brevet...der sto det hva jeg skulle gjøre.....ååååååååååååååååååå

kan vel ikke ringe over helga eller når brevet kommer å si at jeg hadde mensen for 5 dager siden heller....huff må jeg minimum vente en hel mnd da........fikk heller ikke komme å hente brevet.....så skuffa nå

Skrevet

nei for har jo fortsatt ikke fått brevet.....frister ikke å snakke me hu i resepsjonen....

Skrevet

Hmm... Men de vet nå om det evt er plass til dere på denne syklusen da. Syntes at du kunne fått et svar fra dem. Du kunne jo ringt å spurt etter sykepleieren? Av og til er ting så unødvendig tungrodd...

Skrevet

ja det er det jeg også mener....trenger ikke brevet for det liksom...men hun sa at hun ikke hadde journalen min før da....så aner ikke jeg...kan jo være så frekk å legge igjen beskjed på svareren da at overlegen jeg var til samtale med skal ringe meg opp...for telefontida er jo stengt...

Skrevet

Ja, nå er det jo stengt ja.. :/ Men får håpe at du får det i morgen eller på mandag da, så får du vite noe i hvert fall.. Men spørs om du må satse på at det blir neste syklus da...? Men det skjer nå i hvert fall noe nå da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...