Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Var mannen deres ute å hadde en røykepause og to under fødselen? Alt man skal lure på
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Min mann røyker og underfødsel når jeg skulle bli undersøkt osv så sa jordmor alltid: Nå rekker pappaen å ta seg røyk, eller nå rekker pappa å gå seg en liten tur. Jeg var aldri alene og fødeavdelingen lå i 3 etasje så det var ikke så langt å gå... Men han tok seg aldri pause på egenhand han fikk alltid bedskjed om at nå var det greit. også når jeg fikk epidural så gikk han ut og tok seg røyk..
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Nå røyker ikke mannen min, men han hadde noen pauser likevel.. Vi kom inn på sykehuset klokka halv ti på formiddagen, da hadde vannet gått og jeg hadde rier hvert 5.min. Likevel kom ikke ungen før i tre-tiden natta etter så mannen trengte å bevege seg litt ut av rommet noen ganger. Han var nede i kiosken å kjøpte seg en cola, hentet en avis, gikk en liten tur i gangene, fant seg en kaffe osv.. Så hadde han røyket hadde det ikke vært store forskjellen, han var ute av rommet flere ganger i løpet av dagen.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Jeg sendte han ut med jevne mellomrom.... "Du må bare gå og ta deg en røyk".... Du trenger han ikke hele tiden... )
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Har vært røyker selv, så vet hvordan suget er Så ser ikke noe problem med å sende han ut innimellom, men visste ikke om det var litt "tabu" på fødestuen. Vet jo aldri hvor mange timer en fødsel tar. Takk for svar. HI
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #6 Skrevet 27. august 2009 Tror faktisk ikke min var ute i det hele tatt under fødselen. Hadde vel sin siste i det riene begynte å ta seg opp. Tror han forstod at nå kan det bli en stund til neste, og at han selv ikke hadde tenkt å røyke mens det stod på. Vi hadde imidlertid avtale om at han skulle slutte når babyen kom, så tror han såg på fødselen som en slags start på røykestoppen. Hadde ikke så veldig lang fødsel, 9 timer(ferdig kl 3 på natta), og tror ikke han tok noen røyk før neste morgen/formiddag.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 Ja, han var ute flere ganger. Husker jeg syntes det var veldig irriterende når han gikk... Heldigvis har han sluttet nå, så denne fødselen får han holde seg i nærheten hele tiden :-)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 må vel kanskje legge til at min fødsel var veldig kort og intens... bare 4 timer, så han kunne godt holdt seg uten de 2 røykepausene han tok da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå