Gå til innhold

positiv el-test laaaangt over ikm...GRAVID??????????


Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde siste mens 2 juli,skulle hatt den igjen ca 2 eller 3 august,men ingen tegn..har litt lang syklus men aldri så lang som nå,det er mangen år siden har skjedd......tok en el-test nå,og har aldri fått opp så raskt og så sterk test strek...kan jeg være gravid????eller er det eggløsning???? har egentlig lagt prøvingen litt på vent,men har ikke brukt prevansjon.... hadde ikke gjort noe om jeg var det...=) hatt ømme pupper og menssmerter men kan jo mistolkes....

noen som har testet positivt på el test og vert gravid???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det ikke bare å ta en graviditets test?

 

Skrevet

Enten er du gravid eller så har du eggløsning ;)

Løp og kjøp en test du. Du er jo allerede en mnd på overtid med mensen.

Skrevet

skal ta en test,kommer i posten=) hadde bare el tester i skapet,så tok en fordi jeg har hørt at de blir positive om man er gravid...men kan jo like godt være falske sikkert,el at jeg har el.... spennende=) hente posten snart=)

Skrevet

En av delene.

 

Jeg har testet positivt på el-test og vært gravid, men det vil jo alle gravide som tar en el-test gjøre - så du kan knappest trekke noen slutning ut fra det. Ta en graviditetstest, du. =)

Skrevet

Jeg testet positivt med clearblue el monitor 9 dage etter IKM og var gravid. Visste da ikke at jeg var gravid pga en blødning jeg hadde ved IKM

Skrevet

Det stemmer ikke at alle som er gravide tester positiv på el test. Jeg testet jo hver dag, ettersom jeg brukte monitoren, og testen var kun positiv en av dagene, altså på dag 9. De andre dagene viste testen low fertility.. Fant du at jeg var gravid en stund seinere ved en tilfeldighet.

Skrevet

oj, så spennende. Ja enten er du gravid eller så er det eggløsning på gang. Men litt rart at det skulle være eggløsning hvis du ikke har hatt mensen enda....

Jeg har hvertfall fått positiv el test i hver graviditet (er 3. gangs..)!

 

Blir spennende å høre hva graviditetstesten viser!

Skrevet

mine el-tster var VELDIG positivenår jeg var gravid. tok vel opp resten av pakken jeg også pga mangel på gravidtest ;) sikkert 5 stk!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...