Gjest Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Hei.. Noen som vet om butikker der de selger ullsokker i minimum str. 50? Jeg er så vannvittig hoven i beina mine nå i dette svangerskapet. Brukte str. 39 før jeg ble gravid. Nå får jeg kraftige merker der sokkene slutter om jeg bruker str. 45-48 (mannen min sine). Har forstått det slik at tykke sokker virkelig er noe man MÅ ha med meg seg når man skal føde. At man kommer til å fryse så mye da. Men er det noen som har erfaring med dette i forbindelse med vannfødsel? Trenger jeg ullsokker da også mon tro?
Si- Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 At man MÅ ha ullsokker til fødselen tror jeg er sterkt overdrevet! Kan hende det er deilig, men jeg kan ikke huske at jeg hadde med det sist. Hadde delvis vannfødsel, så jeg ble vel ikke liggende på fødesenga mer enn ca en time. Kan hende jeg ville sagt noe annet om ullsokkene hvis jeg hadde ligget der et døgn ;-) Strikk noen med tykke pinner og mykt, dobbelt/tykt garn hvis du kan! Hva med Magasinet - kanskje de har ullfrottesokker i stooore str.
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Jeg var så varm under forrige fødsel at jeg hadde ikke klart å ha på meg sokker. Var også veldig varm etter fødselen at det var aldri noe behov for varme sokker og klær.
Nangiliama Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Det går jo an å ha raggsokker i stedet - type sånne hjemmestrikka, eller som ser hjemmestrikka ut.. De vil i allefall ikke stramme rundt beina tenker jeg:) Nå er jeg heldig og har en mamam som strikker slike på løpende bånd, men har noen greie som er kjøpt på europris også.. Syntes ikke det klør å ha de rett på beina så lenge man ikke skal ha sko på i allefall..
Gjest Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Jeg har prøvd å bruke strikkesokker tidligere i svangerskapet. Før jeg ble gravid har de alltid virka så løse på beina. Men det var de ikke nå når jeg er gravid. Fikk merker av de også. Så jeg tror nok jeg må se etter noen i str. 60 dersom jeg skal ha noen uten at det blir merker på beina mine. Seriøst faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå