Gå til innhold

Noen med refleksologi-erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som et alternativ til modnings-akupunktur.. Da er jeg veldig nysgjerrig på din opplevelse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, har vært til refleksolog i forbindelse med en vond skulder. Hadde to behandlinger og ble kvitt plager jeg hadde hatt i en del år pga en operasjon. Er jo ikke akkurat det du spør om men poenget er at jeg ble virkelig helt fin igjen. Er naturlig litt skeptisk til alt som er alternativt men dette tror jeg på. Har selv tenkt å prøve det i forbindelsemed graviditeten nå. Da jeg gikk for den skulderen var jeg gravid, men bare noen og 20 uker, han sa den gangen at han behandlet gravide like før termin med tanke på modning og styrke kroppen til fødsel. Hadde tenkt å dra dit igjen men det falt bort. Også veldig interessert i å høre om andre som har prøvd.

Skrevet

Hehe litt artig, for jeg har akkurat kommet hjem fra refleksologen min=)

er 36 uker og hadde en modningstime idag pga bekkenet mitt er så dårlig. Han regna med at han måtte ha en time til på meg om eksakt en uke.

Har gått hos han siden jeg var liten med alle plager..Han hjalp meg med angst, Bevhtrew(revmatisksykdom) , og har hjulpet min bror med å åpne seg da han aldri fortalte noen om sine problemer. Plutselig brøt han ut i gråt og alt bare spratt ut av han..En refleksolog trykker på punkter i hele kroppen. Og han er har satt igang sin kone med sine 2 egne barn. Da han ikke hadde tid til å ta seg fri i uka så satte han hu igang slik at det skjedde på en Lørdag begge gangene..

Han satt også i gang ei fra Bø som hadde fått en dato av "borgemesteren" at vis hu føda den og den datoen så fikk hu 1 års gratis Barnehageplass.. Hu fødet på riktig dato og fikk denne B.Hageplassen gratis=) Jeg går hos refleksolog i Larvik og er Veldig fornøyd og evig takknemlig for alt han har hjulpet meg og min familie med..

Nå er lille i magen utrolig aktiv, Da refleksologen har økt ett hormon, og trykt på punkter i håp om at slimproppen skal gå..

Men som sakt siden jeg var 36 uker mår jeg nok tilbake om en uke..

Det gjør meg ingenting..Da slipper jeg i allefall en prematurfødt unge:)

Hadde nok ventet til nærmere termin om ikke dette er hva jeg hadde blitt andbefalt pga bekkenet:)

Er absolutt å anbefale=)

Lykke til=)

Skrevet

Oi Kamillaen- dette hørtes veldig bra ut!

Jeg skal til refleksolog i morgen, da er jeg 38+0 og skal tilbake tirsdag og fredag neste uke så kanskje det skjer noe før neste helg da etter tre behandlinger!;=) Hvor er det han trykker da? Er det vondt? Og er det en form for massasje liksom? Takk for svar ;=)

Skrevet

Ikke for å skremme deg,men det gjør ganske vondt uansett hva han skal behandle:)

Men vi skal jo føde så jeg prøver å tenke at den smerten kan jo ikke sammenlignes=)

Går så bra atte=) Kan du ikke skrive til meg når du har vært der..er så spent på hvor din refleksolog trykker og klemmer..

Lykke til=)

Skrevet

Skal legge ut imorgen jeg;=) Men hvor trykker han?

Skrevet

Han trykte på ringefinger på venstre hånd:) ørene mine venstre side på leggen åppe ved kneet ved helen på foten og ved hofta eller siden på rompen:) Og mange andre steder..Men bahandles jo for ryggen og bekkenet samtidig jeg da så er ikke sikker på hva som er til hva=)

Men vet at det hjelper utrolig..

Spent på å høre hvordan det går med deg=)

Masse lykke til=)

Skrevet

På venstre side ja! Får du jente?;=) Det er moren til ei venninne av meg som er refleksolog og som skal behandle meg i morgen. Hun har "sett" i høyre øret mitt at jeg får en gutt, noe jeg også gjør ;=)

Skrevet

Nei jeg får en liten gutt=)

Og skal kaggu meg si at refleksologen har gjort noe med meg ja..

Har liggi fra halv ti igår kveld tilhalv fem til morran med vonde kyndere med 10 min mellomrom..Rakk ikke sovne før det var vondt igjen,men det ga seg da.

Men at noe har skjedd i kroppen min er det ikke tvil om!

Selv om han sa jeg skulle komme tilbake til torsdag så kan nok hende jeg er lenger på vei en hva legen har målt ja::)

Spennende dette her..

Må sove jeg nå..Vet jo ikke om det tar seg opp igjen!:)

Skrevet

Da har jeg også fått behandling! Syns til og med jeg merket spenninger i magen mens jeg lå der jeg altså og jeg har aldri hatt kynnere ennå! Så jeg har troa på dette altså;=) Hun trykket på underarmene, innsiden av knærne og ved helen. Syns ikke det var vondt, men ubehagelig ved knærne altså.

Hvordan går det med deg da? Merket noe mer til kynnerene?

M

Skrevet

kamillaen: Jeg må bare spørre,da du gikk til refleksolog pga angst,hvor mange behandlinger hadde du før du ble helt bra? Tror du det hjelper på depresjon??

Skrevet

Åj høres bra ut med kyndere allerede nå da:) Ja Det er irkelig noe å ha trua på =)

Taita4:

Ja trur det hjelper mot deprisjoner å..Absolutt. Men jeg kan ikke garantere det i å med at jeg selv ikk har blitt behandlet for det=)

Men absolutt verdt ett forsøk. Lykke til=)

Skrevet

Har hatt stram mage i hele dag..Er ganske sliten:P men deilig å vite at det hjelper med magiske fingre fra en refleksolog=) I å med at det er så dyrt=) Spennende å høre hvordan det går videre med deg nå=)

Om du merker kyndere i natt du å..Kanskje du føder til å med:)

Skrevet

Kamillaen: Hvor mange behandlinger måtte du ha før du ble kvitt angsten da??

Skrevet

Hei Kamillaen!

Hatt masse kynnere etter besøket eller?

Jeg merket at jeg fikk "vondt" i magen mens jeg ble behandlet i går, men hadde ikke kynnere i går kveld. Men lillegutt i magen var utrolig aktiv i går kveld og i dag, mye mer enn han er til vanlig! Kanskje det har en sammenheng?

Du da?

Skrevet

Har begynt igjen litt idag...Med 10 min mellomrom..Men roer seg igjen nå da..

Lurer meg liksom hele tiden:P

Men magen er mye hard og det er mye mere liv i den,...

"masserier er det ikke det det heter"?

Tur det er bra med mye liv for det resulterer jo i kydere og kan gå over til rier:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...