Gå til innhold

HJELP!!! Har blødd inatt,hva betyr det?????


arena

Anbefalte innlegg

Betyr det at jeg aborterer?? Kan man blø når man er gravid UTEN å miste? Ingen klumper, bare blod i trusa når jeg gikk på do i morres.............noen som vet??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) det trenger ikke bety noe :) mange som små blør gjennom svangerskapet. slimhinner og alt er jo mye mere sensitivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde til og fra i tre måneder fra ca uke 11.... Det var sååååå kjedelig og selvfølgelig ble jeg nærvøs de første gangene, men etter to ekstra ultralyder ble jeg fortrolig med "fenomenet" og alt gikk helt fint :-) Så om du ikke har vondt i magen så er det trolig bare "spotting", kanskje du har hatt sex igår? Det kan skje, man er ekstra følsom i skjeden under graviditeten.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding!

Huff, er litt bekymret her, har skikkelig menssmerter i magen, og har vanlig mensen liksom!! Testet positivt på digital test på tirsdag, og vet jeg er 6 uker på vei.............Hmmm.............Føler meg ikke gravid nå akkurat.............har time hos lege 9 sept, men tar vel en test til uka..............blæææ...............

HÅPER vi snakkes mer her inne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offa skjønner du er fortvilet men viss de er til noen trøst blødde jeg ofte å masse med første mann...skikkli ekkelt ! skal krysse fingrene for deg:-) de går nok bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk hastetime hos lege fredag kl 19, hun mente jeg hadde abortert, uten videre sjekk...........ba henne teste min urinprøve jeg hadde med, og da viste den svakt positiv.............føler likevel jeg har abortert............MEN tar en test om 1 uke...........blør ennå...........vet ikke hva jeg skal tro.............RAR lege..............vel vel...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva i all verden? hva for slags lege var det der? møkka doktor. kjenner jeg ble irritabel. håper det ordner seg for deg . stooor klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...