millere Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 begynner å bli sinnsyk snart. Er så lei og utilpass. En uke til ul termin, men har fått beskjed både om at baby er stor (4kg) og ved to ul på oslo city legesenter at ul terminen er satt for sent så har nok bygget opp meg litt forhåpninger som nå begynner å briste. Pt føler jeg at jeg kommer til å gå i denne tilstanden resten av livet, så lite tegn til nært forestående fødsel er det:0(((
millere Skrevet 27. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. august 2009 mente "overhode" i overskriften...slik skjer når man sitter oppe mitt på natten og skriver....
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Jeg har 5 dager til termin i dag og absolutt ingen tegn på fødsel.. Tipper jeg kommer til å gå 14 dager over denne gangen.. Lei, lei og atter lei nå.. Gleder meg til han kommer ut da
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Må signere her føler med dere begge! 1 uke igjen her og, men tviler på der skjer noe med det første ja:( håper det snart blir fødsel for oss alle!
Johan Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Kan prøve å trøste dere med at det er enda kjipere å gå å ha tegn til fødsel HELE tiden, men så skjer det fremdeles ingen ting.... Har 4 dager til termin, hatt maserier og voldsomt kraftige kynnere i over en uke nå. Litt lei kan du si.... Skal til legen nå, og håper han kan gi meg noen oppmuntrende ord, men han er bare en ung jypling så jeg vet ikke helt om jeg gidder høre på ham uansett - han spådde fødsel i forrige uke han...
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 27. august 2009 #6 Skrevet 27. august 2009 Huff ja det vet jeg er enda verre, gikk slik med forrigemann:( Hold ut og finn din indr styrke!!! Lykke til hos legen
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 Legen min er også en ung jypling.. Han spådde fødsel innen kort tid i begynnelsen av august. Ha ha.. Jeg har ikke merket noe til det i såfall.. Baby kommer jo når han kommer, men jeg skulle gjerne hatt han her snart. Humøret er bedritent og jeg har liksom ikke lyst til å gjøre noe om dagen heller. Kjeder meg noe sinnsykt!
Gjest Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 Skriver meg på her jeg også - Lite tegn til fødsel annet enn noen kjedelige maserier/kynnere om kveldene som jeg prøver å ignorere - da de ikke fører til mer effektive rier. !! 5 dager til termin idag - heldigvis skiller ul termin og menstermin bare 1 dag, så lever i troen på at babyen skal komme nokså rundt termin.. (HAHAHA - Jeg kommer nok til å gå på en smell) men er lov å HÅPE!! SÅÅÅÅ LEI
Shiny84 Skrevet 27. august 2009 #9 Skrevet 27. august 2009 joiner klubben her jeg ass....! denne siste ventet tiden er helt grusom( 8 dager igjen), ren tortur, ikke får man gjort noe særlig, ettersom kroppen er stor og klumpete og veldig vansklig å mannøvre, så har man vondt, maserier stup i ett som alltid dabber av, og setter frustrasjonen i taket, og om ikke det er nok så har man fri, å ikke noe å finne på foruten å tenke på baby og fødsel... ARRRRRRRRRRRG
3 jenter <3 Skrevet 27. august 2009 #10 Skrevet 27. august 2009 5 dager igjen her og..Første jenta mi kom en uke før termin, så går og håper at hun kommer før denne gangen også..men så langt, ingen ting som tyder på fødsel. Ikke kjent så mye som en kynner en gang gjennom hele svangerskapet.. Lei ja!!!! Lagt på meg masse, tung og fæl.. Men de må jo komme ut til slutt..hehe.. Lykke til alle sammen:)
millere Skrevet 27. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 27. august 2009 Oi, godt å lese vi er flere i samme båt. Men vi kan vel trøste oss med at masse tegn ikke nødvendigvis betyr at noe skjer nå. Selv fødte jeg også noe dager før sist, og dvs jeg bør føde ila noen få dager (hvis jeg følger sist gangen...) Det tærer uten tvil på humøret. Hadde man bare kunne godt en skikkelig tur ute i det fri, men det tillater ikke bekkenet mitt. Jeg er rett og slett temmelig handikappet. Jajajajaja...godt å klage litt. Innerst inne vet vi at vi er står overfor en stor begivenhet og at vi er så sinnsykt heldige som får oppleve dette!!
*stine j-g-j *har født* Skrevet 27. august 2009 #12 Skrevet 27. august 2009 Har to uker igjen, men kjenner meg igjen i det dere skriver, gitt! Tenker at denne ungen ALDRI kommer til å komme ut....men den gjør jo det! Til slutt!
mamma1980 Skrevet 27. august 2009 #13 Skrevet 27. august 2009 hei jeg også !!! har to uker til termin. har hatt masse kynnere og maserier. har også i denne uka hatt et par dager med mensmerter ogstråling i rygg og ben på nettene...helt grusomt kjedelig når det ikke blir noe mere..... jaja hva skal man gjøre...håper hun vil ut snart!! som det gjør da hehe..stopper ikke opp i allefall..det trøster jeg meg med...det kommer til slutt men det tar så TID!!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 27. august 2009 #14 Skrevet 27. august 2009 Vi er mange i samme båt ser jeg Jeg har 13 dager igjen nå. Har endel nedpress, litt kynnere og endel mensmurringer. Jeg trøster meg med at veldig mange skriver at de hadde null tegn til fødsel før vannet plutselig gikk feks. Er jo ikke så mye annet å gjøre enn å vente, men man blir jo utålmodig på slutten... Men jeg tror uansett det er bedre å bare slappe helt av, å stresse og slite seg ut hjelper i alle fall ikke. Snart er det vår tur jenter! Tenk så godt babyene egentlig har det inni magene våre, ikke rart de ikke vil ut
to tette Skrevet 27. august 2009 #15 Skrevet 27. august 2009 11 dager til termin her. Knasker bringebærbladkapsler, vasker rundt i huset, spiser kanel, hopper i senga, men neida... Litt tidlig å håpe på noe kanskje, men kroppen min viser iallefall INGEN tegn på at noe snart skal skje. Kanskje jeg ikke er gravid/ bare er 5-6 mnder på vei... aRWRG-
mamma1980 Skrevet 27. august 2009 #16 Skrevet 27. august 2009 heh ja stress virker lite ser jeg å...jeg løfter og dytter, vasker og hopper, går tur, strekker meg og snekrer, murer osv men ingenting hjelper her heller :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå