Gå til innhold

magen å jon blund svikter!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 2 mnd på vei å drit skuffa for at jeg ikke enda har fått mage.... jeg har alle symtomer på at jeg er gravid, ps er gravid(4 positive tester) holdt ikke med en...kviser, hormoner som er helt fasinerende, de er crazy =)alllt.... men har fader meg ingen mage, folk tror jo bare jeg er en psyko som løper rundt her. JEG VIL HA MAGE!!!!

Er jeg skada som sier det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha er vel ikke skadet, de fleste gleder seg jo til magen kommer, men den kan jo drøye til du er seks mnd på vei den, så du får smøre deg med tålmodighet en stund til hehe

Skrevet

Nei, helt normatl.

Er kjipt å gå rundt "små feit", uten den faste fine store magen.

Lykke til, den kommer nok snart=)

Skrevet

sikkert ingen trøst... men jeg er straks 7 mnd på vei, og har veldig lite mage, faktisk så lite at da jeg var innom en lege her om dagen måtte jeg informere og omentrent bevise at jeg var så langt på vei... Men den kommer etterhvert :)

Skrevet

sukk =) da er det vel egentlig bare å finne frem symaskinen å snekkre i sammen en mage da med andre ord...hehe...er superfrustrerende... hun ene på jobbe fikk jo den store magen bare etter 3 mnd.... snøft...

Skrevet

Hei Kalinka!

Nei du er sabsolutt ikke skadet!

Jeg måtte smile da jeg leste innlegget ditt.

Syns du er helt herlig!

Jeg er snart fem måneder på vei og først nå begynner magen å synes litt. Jeg må jo bare da si at jeg er ganske rund i utgangspunktet. Da kan det jo ta litt lenger tid.

Men smør deg med tålmodighet. Snart har du en fin og rund mage som det rører seg inni!

Stor klem fra meg.

• 2 uker senere...
Skrevet

beibien er vel så lita som ei ert enda?

den tidlige magen er vel mest promp og pløsenhet? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...