Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Er det muligheter for at du snart kutter ut dette nettstedet, og forstår at du har en mann som er glad i deg, barn som trenger mammaen sin, og tid som aldri kommer tilbake til deg?
Sabina og gjengen Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Den var dyp, håper de som trenger dette leser det. Noen mennesker klarer å være her innimellom, når det passer sånn. Og lar ungene og mannen gå foran, slik det skal være. Håper du nå tar hintet til mannen din og alle dere andre som evt måtte sitte her for mye.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Jeg tar det til etterretning. Vet det er et problem.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Hadde mannen min sagt noe ang at han følte jeg satt for mye foran dataen og at han følte seg oversett og at jeg ikke brydde meg om han osv hadde jeg brukt mye mindre tid kansje til og med lagt det på hylla ei lita stund for... Men mannen min er omtrent like flink som meg til og bruke tid forann daten:P Og det går ikke akkurat ut over ungen min. sitter her kunn når hun sover eller dersom mannen min fks gir henne mat,steller henner, bader henne osv, er hun våken leker jeg enten med henne eller så ligger hun på gulvet eller sitter i stolen og leker for seg selv og kansje av og til titter litt bort på tven, men da gjør jeg ting som må gjøres i huset, men dette gjør jeg også noen ganger mens hun sover. Men så henger jeg ikke bare på dinbaby, men andre nettsteder også, men er langt ifra avhengig;)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 mannen min er så jævli ego på sine interesser, og er jeg som har "hovedansvaret" for barna. så jeg driter langveis i hva mannen min skulle mene hva jeg gjør på pcèn etter at barna er lagt. når han løfter en finger for å hjelpe meg hjemme eller med barna så skal han få ha en mening om hva jeg bruker min fritid på.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 Enig med deg. Jeg gjør akkurat det jeg vil når ungen sover=D når han bidrar i hjemmet skal han få snakke om han mener jeg bruker mer tid på andre ting enn han.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 EHMMM; jeg har ingen mann som er glad i meg, ikke alle som er her inne har partner enten det er kvinner eller menn de liker. Hehe Og barna mine går selvfølgelig først men sover de så sitter jeg her uten dårlig samvittighet ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå