Tonita Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Og hva er den minst sexy? Som nordlenning slår æ et slag for bodø-dialekta Minst sexy er sogn og fjordane og stavanger dialekt. Og sånn bløt sørlandsk...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 hmm.. tror ikke det hadde hatt noe å si.. uansett.. dersom jeg likte mannen i seg selv..
Gjest Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Har ikke noe å si her heller, det jeg derimot kan bli tiltrukket av er en dypere røst kontra en "pipete" eller feminin stemme.
♥tosmåtroll♥ Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 vet ikke helt hvilken dialekt....men er verfall syyykt sjarmerende med danske menn....;0)
mozell Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Det har jo ikke noe å si selvfølgelig, men sånn for moro skyld kan jeg innrømme at jeg syns Haugesunddialekten er utrolig herlig. Vet ikke helt hva jeg skal karakterisere som den minst sexy dialekten på en mann, men kanskje vestkant-Oslo....?? nei jeg vet ikke.
Sassy. Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 Irsk :-) Blir helt mo i knærne når jeg hører irske menn snakke :-D Er ikke noen spesielle norske dialekter jeg syns er særlig sexy, der går det mer på hvor dyp stemmen er og hvordan mannen prater
2 små og en undulat Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 Oi oi, enig i at det irske språket gjør meg ganske så yr;) Ellers står vel stavangerdialekta høyt i kurs hos meg:) Min mann er totning og jeg kan vel ikke påstå at det var dialekta jeg falt for:/
OsloMor Skrevet 27. august 2009 #10 Skrevet 27. august 2009 Norsk dialekt, østlandsk og helst Oslo. Så sær er jeg, he-he;) Ellers åpen for alle språk da.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 27. august 2009 #11 Skrevet 27. august 2009 Mest sexy for meg må være nordlendingsdialekt. Men har nok endt opp med en mann uten den dialekta. Minst sexy er trønder.
giggsi Skrevet 27. august 2009 #12 Skrevet 27. august 2009 Sunnhordlandsk......Rosendal,Stord,Bømlo o.s.v Trøndersk er og litt små sexy
fox`y Skrevet 27. august 2009 #13 Skrevet 27. august 2009 så læng mannen e fin å sjå på så spælle d egentlig itj nå rolle. Men æ syns d e litt fint med islansk æ da. æ like ikke sogn og fjorane dialekt ( florø, stryn,mm, heller ikke stavanger dialekt)men mannen min kjæm fra Florø hehe. men han e fin fordi da.. en trønder kan bli litt klar i høvve av allt formy kakkling vettu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå