Gå til innhold

jeg spør om dette for mannen min:

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang kan en vagina bli?? vekt og dimensjoner takk!

han kommer med flere spørsmål.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips denne mannen din om google.

Vi har antagelig annet å gjøre enn å måle vaginaen for han. Tipper at han har en liten tiss, og at han vil vite om han kan rekke bunnen av en vagina. det kan han sikkert, men vi liker jo best de på over 20, da.

Skrevet

Ler meg i hjel..hvor lang kan en vagina BLI..haha

Skrevet

Anonym 23.55: Snakk for deg selv! Er noe over 20, får jeg bare vondt. Det er ikke lengden men tykkelsen. Hjelper ikke om den er lang, hvis den er tynn som en blyant. Vi kan riktignok knipe rundt en blyant, men jeg får hvertfall ingen glede av den blyanten.

Trodde virkelig folk hadde kommet over lang-pikk-syndromet når de ble voksne.

HI: Google

Skrevet

Spør han fordi han aldri har rukket til bunns?

Den er vel sånn jevnt over ca 10 cm i normal tilstand, men strekker og former seg slik en vil og presser på. Vekten på en lengde vet jeg ingenting om. Har aldri hørt at avstander veier noe som helst.

Skrevet

Min manns snurrebass er 28 cm lang og glipper vel sikkert med 4-5 cm for å bunne meg. I tillegg er den 17 cm rundt og akkurat passe når jeg er kåt nok.

Så kjapt regnet er MIN vagina 24 cm dyp og 17 cm vid.

Er mannen din fornøyd nå?

Vekt er jeg mer usikker på, men jeg har ei skikkelig bolle.

Skrevet

Vekt?

Den må jo eventuelt skjæres ut, da...og så plasseres på kjøkkenvekta.

Jeg melder meg ikke frivillig.

Skrevet

mannen min er fornøyd med svarene, han ler så han griner. Han kommer med flere grafiske og direkte spørsmål.

Skrevet

Huff, hattifnatt, over 20 cm og tynn som en blyant? Jammen har du vært uheldig!

Og har du fått vondt, blir du ikke blaut nok.

Deilig med en stor pikk som fyller, dytter og sprenger!!!!!

Neida, lang-pikk-syndromet kommer man bare over når man har rota seg borti feil mann. Jeg ville også trøstet typen/mannen min med at størrelsen ikke betyr noe hvis han hadde hatt liten. Heldigvis er jeg bortskjemt på området, og behøver ikke å lyve og si at størrelsen ikke betyr noe.

Skrevet

Dyp nok til at jeg kan suge han samtidig.

Skrevet

Så anonym: du er bånnløs og usigelig vid du altså? Min stolthet ligger faktisk i at gubben min ikke trenger å krysse beina mine før han stikker den inn, så han kan kjenne at det klemmer.

Dessverre støter man på mye rart når man eksprimenterer i tidlig ungdom. Forøvrig passer mannen min meg helt perfekt. Og igjen...det er ikke lengden, men tykkelsen.

Skrevet

VEKT på en vagina?

schnåling

Skrevet

han er nesten like snål som meg, bless him:-) Bare tull da. Skulle ikke tro han var en anerkjent advokat, hehe..

Skrevet

Hahaha, denne tråden er jo bare den vittigste på lenge! :D

Skrevet

Ler meg i hjel av denne tråden:-D

Men seriøst... Jeg har ikke for vane å måle så mye, men 17 cm i omkrets? Det hørtes vondt ut!

Skrevet

Omkrets??? Hallo... 17 cm er jo ingenting... En vagina kan jo vides ut slik at et barnehode kommer ut gjennom det... I alle fall opp til 38 cm...

En vagina ligger på omkring 12 cm i normal tilstand. Men når man blir opphisset blir den gjerne lenger. I tillegg er jo "veggene" fleksible og kan dyttes en del i...

Størrelse betyr definitivt noe. De fleste vil nok reagere på en penis som er under 14 cm eller over 18... Mens de i mellom ikke er så stor forskjell på. Da er vagina såpass fleksibel at det blir stort sett bra. Så kommer det jo litt an på tykkelse da. Der er jeg ikke like inne på hvor tykt/tynt som er innenfor normalen... Men er nok verre med for tynne...

Skrevet

Ligger stoltheten din i at gubben min ikke trenger å krysse beina dine før han stikker den inn? Seriøst? Du måler selvbildet ditt i stramheten i vaginaen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...