Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 FISJ! Særlig Bee. Og Cameleon ser helt latterlig ut med de forhjulene.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 skreiv du det til meg?? så du mener jeg burde skrive mora de sin? eller? da er det på tide å legge deg.
Lemonia Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Stokke Xplory er vel like stykk som Bugaboo. Ser jo ut som en kontorstol. Jeg begriper ikke at noen liker disse vognene, men smaken er som baken.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Pleide synes både cameleon og Bee var veldig stygge før. Nå har jeg begge og synes de er verdens stiligste vogner
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Lemonia, du skreiv omtrent ordrett det jeg tenkte jeg skulle svare, så signerer din Kontrorstol er den eneste måten å beskrive stokke vogna på, grusom stygg, jeg måtte prøve å trille den i butikken og den var god å trille egentlig, men jeg var dritflau av å gå bak den vogna selv om det bare var snakk om noen få meter, og mannen min hadde for lengst gjemt seg bak ei hylle for å se på det mandigste han kunne finne i en barnebutikk
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 Ja, for hva er ikke styggere enn tunge dråg a la Simo og Emmaljunga....
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #9 Skrevet 26. august 2009 ja emmaljunga og simo er også stygge, men heldigvis finnes det en mellomting mellom de ekstremt rare (stokke, bugaboo) og de ekstremt stygge (simo, emmaljunga)
Lemonia Skrevet 26. august 2009 #10 Skrevet 26. august 2009 Jeg liker ikke Simo eller Emmaljunga heller. De er ikke stygge da, i motsetning til Bugaboo, Stokke m.fl., men de er tunge og upraktiske. Men som sagt over her, det finnes heldigvis en mellomting.
It's all about me Skrevet 27. august 2009 #11 Skrevet 27. august 2009 Sånn ca alle andre er styggere enn Bugaboo ja. Bugaboo er knallfin.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #12 Skrevet 27. august 2009 STOKKE vogna ligger helt soleklart på førsteplassen over stygge vogner.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #13 Skrevet 27. august 2009 Litt misunnelig på de som har råd til bugaboo/stokkevogner kanskje???
Lemonia Skrevet 27. august 2009 #14 Skrevet 27. august 2009 Har man god råd trenger man ikke brife med det. ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #15 Skrevet 27. august 2009 God råd er ikke synonymt med god smak.Stokke vognen er styggere enn Bugaboo, og den er usikker i tillegg. Simo og Emmaljunga er iallefall komfortabelt for ungen.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #16 Skrevet 27. august 2009 hahahaaa, jeg syns Bee er søt jeg! Men den er styggdyr... ;-D
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #18 Skrevet 27. august 2009 eni i at stokke si vogn er den fæleste av dem alle! hadde aldri plassert babyen min i en plastbalje! å den stygge posen som skal fungere som korg under, den ser ikke mye praktisk ut! med tanke på barne-utstyr skulle STOKKE holdt seg til å produsere tripptrappstolene, ikke noe annet..
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #19 Skrevet 27. august 2009 haha, ja for forledrene hadde barnas beste i tankene når de kjøper Stokke eller Bugaboo er mere status-vogner. vil si at her hvor jeg bor, utenfor by med mye ulendt terreng og hardfør vær - så er stokke og bugaboo upraktisk og latterlig vognemne. Men simo og emmaljunga er praktiske, romslige, tåler en hard og sur vinterdag og er stabil. er mere man kan si om de to andre til _dette bruket_ men til bybruk og butikkgåing, så har man nok forståelse over at simo og emmaljunga blir store, klumpete, og veldig upraktiske. Men så det er sagt simo og emmaljunga er dyre vogner det og : fra 4000 for den billigste versjonen - til 9000 for den dyreste (som jeg har sett)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #20 Skrevet 27. august 2009 om du vil bruke en formue på å vingle rundt med en bugaboo med ett minihjul fremme på vinterstid, så versågod! jeg skal kjøre forbi deg med min store gode (og heller ikke billige) Emmaljunga:D
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #21 Skrevet 27. august 2009 HI her,glemte jo helt av Stokke Som noen andre her skriver,så finnes det da vitterlig en mellomting mellom Simo/Emmaljunga og de grufulle bugabooene. Har forøvrig ikke hatt noen av dem som duovogn.
Mrs. Bouquet Skrevet 27. august 2009 #22 Skrevet 27. august 2009 Basson parma, roma, monza og generelt store stygge bassonvogner er styggere enn bugaboo. Simo kombi og duo (har hatt den selv), Stokke og ikke minst den skrantne vogna Quinny 3 XL. Bugaboo er faktisk ikke i kategorien over stygge vogner om man sammenligner med de.
Lea Laus Skrevet 27. august 2009 #23 Skrevet 27. august 2009 Jeg er veldig glad i min Quinny 3XL jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå