Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Kanskje et dumt spørsmål, men jeg lurer på hva man kler på babyer når de ligger i vinterpose? Da tenker jeg på ettåringer, altså litt større babyer. Er posene så varme at det er meningen at man bare skal ha inneklær på, kanskje med en tykk genser e.l., eller tar man på vinterdress, lue, votter og sko?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 De vinterposene skal være ganske varme, så du skal nok ikke ta på yttertøy. Men body, strømpebukse, og lue kansje? Man må nesten se det litt ann temperaturen da. Så kan man jo kjenne om baby blir for varm/kald
Lykke X 4 Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Er nok ikke så enkelt Kommer an på posen (hvor tykk den er og materiale den er laget av) og hvor kaldt det er ute/vind.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Minst mulig i den posen jeg har i allefall. Jeg har en varm pose og bor forholdsvis langt sør i landet. De fleste posene som selges er jo beregnet for mange minusgrader... Og for de som selv har ligget i sovepose så vet dere kanskje at jo mindre man har på seg, jo bedre holder man varmen! Til en viss grad!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Men, hvis de ikke skal ha på seg noe særlig i posene, er det da noen vits i å kjøpe vinterdress til en som vil være rundt ett år i vinter? Hun skal ikke i barnehage, men får man bruk for en vinterdress likevel?
Willy Wonka Skrevet 28. august 2009 #6 Skrevet 28. august 2009 Ja, din lille 1-åring i vinter vil vel base litt i snøen, være oppe på fanget ditt når dere er ute etc? Skal vel ikke bare sitte i vogn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå