Gå til innhold

Hvor mange her har kjøpt brukte vogner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en 2008 modell Quinny freestyle 3xl , på tross av alt det negative her inne på dib - og er strålende fornøyd med den! :) 3000kr. brukt.

Kunne fått den rimligere, men ville ha beige, og ville ha den med en gang.. hehe

Skrevet

2005-modell, Brio Duo helt sort til 1500,-

Kjempefornøyd. =)

Skrevet

Kjøpte Simo Elegance bagvogn i 2005 (var 02-modell trur eg). Betalte 2000,-

Kjøpte Simo sportsvogn av ukjent årsmodell no i sommar (men den har lufthjul og regulering på styret). Betalte 500,- for den.

Kjøpte og ei ny Quinny 3xl i 2006 (3499,-) - den er lempa inn i boden og den skal den bli til den råtnar ;-D

Skrevet

Brio kombi 2006 mod, betalte 2500,- fikk med regntrekk, fleecepose, dundyne og skinnfell. Kjøpte for et år siden.

Skrevet

dere som har kjøpt Brio, er dere klar over at Briovogner har tapt alle tester den har vært med i??

Skrevet

i 2007 kjøpte vi en 4 år gammel simo kombi (8000 ny), og fikk med voksipose, dyner, reiseseng, regntrekk, myggnetting, stelleveske og ei ubrukt brystpumpe som ikke var pakket opp engang - 4000 kr. (vogna var kun brukt i ett år, og stått lagret i tre år)

i nov 2008 kjøpte vi en brukt simo kombi, kjøpt og tatt i bruk april 2007.

har vært superfornøyd med begge kjøpene. begge vognene har vært som ny og har ikken vært noe plaget med de :)

Skrevet

Jeg kjøpte en Simo kombi 2005 modell for en liten stund siden. Betalte 1200 kr for den,og angrer så sykt. Vogna knirker,og til tross for at vi smører den,så går det ikke helt bort. I tillegg er den oppskrapt på de to runde "knottene" der hvor man holder når man tar ned skyggen. Er det forresten noen som vet om disse kan byttes ut?

Skrevet

Emmaljunga duo - 2006 modell, svart. 2400 kr. kjempefin:)

Skrevet

Har hatt Brio til alle,min 4 nå,og er kjempefornøyd!!

Det med at Brio har tapt alle testene er vel ikke helt sant,husker at de Brio tapte en test i 2005 pga en feil som IKKE var feil.

Testpanelet måtte gå ut med en unnskyldning til Brio etter dette.

Når vi snakker om å tape test,du vet at emaljunga sitt vognhandtak knakk i to når en dame skulle inn på bussen?

Og det samme skjedde med ei annen ei.

Nei,man kan diskutere vogner opp og ned,men konklusjonen min er at smaken er som baken,og vi har den vogna vi er mest fornøyd med. :)

Skrevet

Jeg kjøpte en et år gammel Quinny Freestyle 3XL med splitter ny hardbag, betalte 2500,-. Kjempeførnøyd med handelen og vogna :o)

Skrevet

Brio kombi(usikker på årstall), men antagelig ca 5 år. Fornøyd men tror nok vogna har fått nok nå =o)

Skrevet

Javel? Min Briovogn funket helt utmerket til mye og hard bruk til 4 av våre barn den, selv om den ble kjøpt brukt og allerede hadde vært brukt av 1 barn før vi kjøpte den...

Skrevet

Jeg kjøpte simo kombi brukt. betalte 1000 kr for ei skikkelig fin vogn. Den hadde bare vært brukt inne så den var ikke solbleket eller noe. Så ut som ny! Den er 5 år gammel. Utrolig fornøyd med kuppet mitt! :)

Skrevet

2005-modell simo duo, knallfornøyd. Det syntes ikke at vogna var brukt. Og en brio-trille, som jeg antar er fra ca 1996-97, deromkring:) Knallkjekk trille. Liten sammenslått, lett å trille, ja, faktisk mye bedre enn carena trilla med dobble, svingbare fremhjul...

Skrevet

jupp :D

Har en simo classic exclusive. Måtte kjøpes brukt uansett for det er en retro modell som simo ikke produserer lenger.

Har også en Hartan Skater som jeg gav 1500 kr for

Skrevet

Kjøpte en Graco quattro tour 2005 modell brukt av noen bekjente.

Veldig fin vogn. Dessverre ble den ødelagt da jeg reiste med fly. Helvetes Sas. :/

Skrevet

Vi kjøpte en 2005-modell Emmaljunga Duo Egde med sportsunderstell tidligere i år. Vogna er like god som ny, og det vises knapt at den har vært brukt. Fikk den til 2500,- inkludert stelleveske, trekk o.l. og er kjempefornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...